windows xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

gmscholt

Gebruiker
Lid geworden
12 jan 2003
Berichten
277
Ik kreeg vandaag een mail van microsoft dat ik een illegale versie van xp heb.
Nu zit ik met een ster beneden in mijn taken balk hoe krijg ik die weg.

Ger
 
Tot zover ik weet stuurt Microsoft nooit mail dus ik denk dat je dupe bent van iets anders,
Hoe zag die mail eruit, kan je hem knippen en hier plakken!

Vermoedelijk zal je een Hijackthis log moeten plaatsen op www.nucia.eu maar ik wacht eerst je antwoord even af!
 
Laatst bewerkt:
Site guide | Microsoft.nl Home | Worldwide


Zoek op Microsoft.com naar:




Legitieme Microsoft-software | How To Tell





Dit exemplaar van Windows is niet legitiem[0x80080203]
U bent mogelijk de dupe geworden van softwarevervalsing. De Windows-productcode die op deze computer is geïnstalleerd, is niet legitiem.
De productcode is een uniek identificatiemiddel dat door Microsoft alleen wordt toegekend aan legitieme Windows-software. Als deze code ontbreekt of onjuist is, geeft dit mogelijk aan dat er vervalste software in het spel is en dat uw systeem gevaar loopt.


De Windows-productcode die op deze computer is geïnstalleerd, is een volumelicentiecode (VLK, Volume License Key) die is geblokkeerd. Een volumelicentiecode wordt gewoonlijk verleend aan organisaties die meerdere exemplaren van Windows willen gebruiken. Als een volumelicentiecode echter vermeld staat als gestolen of als vermist, wordt de volumelicentiecode niet gevalideerd en wordt de volumelicentiecode niet als legitiem beschouwd.


Als u een computer met een volumelicentiecode hebt gekocht en geen volumelicentieovereenkomst met Microsoft hebt, bent u mogelijk de dupe geworden van softwarevervalsing. Is dit het geval, lees dan hieronder verder wat u kunt doen.
Als u een volumelicentieovereenkomst hebt met Microsoft en u denkt dat u de juiste volumelicentiecode gebruikt die aan uw organisatie is toegewezen en uw volumelicentiecode niet staat vermeld als gestolen of vermist, neem dan contact op met uw systeembeheerder, verkoper van grote accounts (LAR) of Enterprise-softwareadviseur (ESA) om het probleem te melden.




Koop nu legitieme Windows
Koop on line een legitieme productcode
Speciale aanbieding: Koop on line een legitieme productcode en maak uw exemplaar van Windows legitiem.


Of bekijk alle opties voor het verkrijgen van legitieme Windows





Klantondersteuning

--------------------------------------------------------------------------------


Lees antwoorden op veelgestelde vragen.

Hulp nodig? Feedback verzenden? Contact opnemen.

Ga naar de Windows Genuine Advantage-nieuwsgroep (alleen beschikbaar in het Engels).


Legitieme Windows-voordelen

--------------------------------------------------------------------------------

Alleen Legitieme Windows-klanten kunnen Microsoft-productondersteuning ontvangen en beveiligingsupgrades en andere nieuwe functies selecteren.

Binnenkort leverbaar! Internet Explorer 7, maakt alledaagse werkzaamheden eenvoudiger en veiliger.

Windows Defender biedt voortdurend beveiliging tegen spyware.

Meer informatie over de voordelen van legitieme software.




Ik woon in: Afghanistan Albanië Algerije Andorra Angola Anguilla Antigua en Barbuda Argentinië Armenië Aruba Australië Azerbeidzjan Bahama's Bahrein Bangladesh Barbados België Belize Bermuda Bhutan Bolivia Bosnië en Herzegovina Botswana Brazilië Brits territorium in de Indische Oceaan Britse Maagdeneilanden Brunei Bulgarije Cambodja Canada Caymaneilanden Chili China Colombia Costa Rica Cyprus Denemarken Dominica Dominicaanse Republiek Duitsland Ecuador Egypte El Salvador Estland Ethiopië Faeröer Filipijnen Finland Frankrijk Frans-Guyana Gabon Gambia Georgië Ghana Gibraltar Grenada Griekenland Groenland Guadeloupe Guatemala Guyana Haïti Honduras Hongarije Hongkong Ierland IJsland India Indonesië Isle of Man Israël Italië Ivoorkust Jamaica Japan Jemen Jordanië Kameroen Kazachstan Kenia Kirgizstan Koeweit Kongo Korea Kroatië Laos Lesotho Letland Libanon Liberia Liechtenstein Litouwen Luxemburg Maagdeneilanden (VS) Macau Macedonië Madagascar Maladiven Malawi Maleisië Mali Malta Marokko Martinique Mauritius Mexico Moldavië Monaco Montserrat Mozambique Myanmar Namibië Nederland Nederlandse Antillen Nepal Nicaragua Nieuw-Caledonië Nieuw-Zeeland Nigeria Noorwegen Oekraïne Oezbekistan Oman Oostenrijk Pakistan Palestijnse Gebieden Panama Paraguay Peru Polen Porto Rico Portugal Qatar Réunion Roemenië Rusland Rwanda Saint Helena Saint Kitts en Nevis Saint Lucia Saint Vincent en de Grenadines San Marino Saudi-Arabië Senegal Servië en Montenegro Seychellen Sierra Leone Singapore Slovenië Slowakije Somalië Spanje Sri Lanka Suriname Svalbard en Jan Mayen Swaziland Tadzjikistan Taiwan Tanzania Thailand Togo Trinidad en Tobago Tsjechië Tunesië Turkije Turks- en Caicoseilanden Uganda Uruguay Vaticaanstad Venezuela Verenigd Koninkrijk Verenigde Arabische Emiraten Verenigde Staten Vietnam Wit-Rusland Zaïre Zambia Zimbabwe Zuid-Afrika Zweden Zwitserland Talen: Nederlands | English



Mijn gegevens |Contact opnemen |Internationale websites
©2006 Microsoft Corporation. Alle rechten voorbehouden. Gebruiksvoorwaarden |Handelsmerken |Privacyverklaring


En dan krijg je een ster beneden op de taak balk
 
Heb je een legale versie van windows? Gaat waarschijnlijk om de Windows Genuine Advantage Notifications. Is een nieuwe beveiliging van microsoft.
 
Mijn vraag is, hoe krijg ik die ster rechtsonder van mijn taakbalk af.
 
Ik ben bang dat je echt een legale versie moet hebben dan of je moet er genoegen mee nemen.
Wat gebeurt er als je op die ster klikt hetzij dubbel of rechts?
 
Laatst bewerkt:
sinds wanneer heb je hem er op staan...
k heb het zelf ook gehad...
deed toen systeem herstel en weg was alles....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan