windows XP

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hopman

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2007
Berichten
206
Ik heb een pc met office 2003 en windows XP Bij aanschaf was windows geinstalleerd en met de bijgeleverde cd's heb ik office 2003 en de overige zaken geinstalleerd . Van de windows versie is alleen een revecovery cdrom geleverd. Als ik office opnieuw laadt en laat herstellen gaat dat prima maar hoe kan ik nu de rest updaten ?
Who know?
m.vr.gr.
maarten
 
Wat bedoel je nu met 'updaten van de rest'.
Als WinXp is geïnstalleerd laat je via je internetverbinding automatisch controleren op Updates: Windows update, of - in jou geval - micrsoft update, dan wordt ook gecontroleerd op updates van MsOffice.
 
bijwerken xp

Wat bedoel je nu met 'updaten van de rest'.
Als WinXp is geïnstalleerd laat je via je internetverbinding automatisch controleren op Updates: Windows update, of - in jou geval - micrsoft update, dan wordt ook gecontroleerd op updates van MsOffice.
Valijn ik bedoel net zoals je met de office cdrom je systeem kunt herstellen is dit er nieuw voor windows xp bijgeleverd . Is updaten (automatisch) voldoende ?
m.vr,gr,
maarten
 
Als je geen problemen ondervindt met je XP, is er geen enkele reden om dit te "herstellen". Never change a working system". Voor het onderhoud van uw XP is normaal de Windows Update voldoende. Wel is het zo dat je vanaf de meeste recovery-cd-s geen "herstel" kunt doen, enkel een nieuwe installatie met alle gevolgen vandien.

Jan
 
dus afblijven?

Als je geen problemen ondervindt met je XP, is er geen enkele reden om dit te "herstellen". Never change a working system". Voor het onderhoud van uw XP is normaal de Windows Update voldoende. Wel is het zo dat je vanaf de meeste recovery-cd-s geen "herstel" kunt doen, enkel een nieuwe installatie met alle gevolgen vandien.

Jan
Dus Jan zeg je afblijven O.k. dan dien we dat bedankt groet
Maarten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan