Windows XPSP2

Status
Niet open voor verdere reacties.

theodore

Gebruiker
Lid geworden
4 apr 2001
Hallo ,

Na dat ik vandaag Windows XPSP2 heb geïnstalleerd zijn er verschillende sites waar van ik de foto's niet meer kan zien , enkel en alleen een rood kruisje .
Het mooise bewijs is de nieuwsbrief van Kras waar op ik gisteren nog de foto's zag staan van de bestemmingen en nu niet meer.

Noliko

Heb hetzelfde voor met mijn eigen site, ik krijg mijn bezoekersteller niet meer te zien.
Ook na de update met sp2.

Ben benieuwd wie daar meer over weet.

Goetjes

Firewall van SP2 al es uitgeschakeld? (Configuratiescherm --> Beveiligingscentrum ofzo heet et.

Hoi, Muurhond, heb hem uitgeschakeld en de teller werkt nog niet. Kan jij eens even kijken of hij bij jou wel werkt?

http://users.telenet.be/woodfox/

Hij staat helemaal onderaan. Nu krijg ik wel bij het opstarten een venster van widows dat ik niet beveiligd ben. Vervelend, nu moet dat bij de opstart weggeklikt worden.

Groetjes.

Hoi, ik heb net een nieuwe vraag gesteld op het forum want nu schijnt mijn nav 2004 het ook al niet meer te doen.

Bedankt voor het nakijken, dan ga ik hier nog wel eens zoeken.

Groetjes

NAV 2004 de-installeren en opnieuw installeren zal helpen als het goed is.

Als ik lees hoeveel mensen problemen met hun pc hebben na installatie van SP2 denk ik dat ik het maar beter niet moet installeren.
Is het dom om SP2 er niet op te zetten? of is dat verstandig?

In elk geval, bedankt Muurhond, dat heeft geholpen. Toch al 1 probleem verholpen.

Op naar de volgende .

Groetjes.

Geplaatst door khk464
Hoi, Muurhond, heb hem uitgeschakeld en de teller werkt nog niet. Kan jij eens even kijken of hij bij jou wel werkt?

http://users.telenet.be/woodfox/

Hij staat helemaal onderaan. Nu krijg ik wel bij het opstarten een venster van widows dat ik niet beveiligd ben. Vervelend, nu moet dat bij de opstart weggeklikt worden.

Groetjes.

Ik krijg een rood kruisje..en ik heb sp2 wel geinstalleerd..

Dan zit er toch iets mis met sp2. Ik zal morgen de indexpagina eens opnieuw op het net zetten.
Zelf krijg ik raar genoeg geen kruisje maar een min-teken.

Bedankt

Dit lost natuurlijk de problemen van topicstarter theodore niet op.

Kan theodore misschien de juiste url doorgeven waar het bij hem misgaat?

Groetjes.

Het gaat eigenlijk over 2 nieuwsbrieven die ik ontvang .
De een is van Reisaanbieder Kras en de andere is van Play the Game . In de nieuwsbrief van Kras stonden er bv. foto's van reisbestemmingen die nu vervangen zijn door rode kruisjes .

Ik heb het ook aan de hand gehad met mijn nieuwsbrief van Dell die ik ontvangen heb in mijn Outlook Express (zie bijlage).
Maar onder het onderwerp van de email staat er een tekst (deze heb ik rood omcirkeld) dat de afbeeldingen geblokkeerd worden zodat men je niet kan identificeren. Het volstaat om eens in dat tekstvak te klikken en alle afbeeldingen verschijnen !

Wat het service pack 2 betreft, daar ben ik wel tevreden over tot nu toe want alle poppups worden nu netjes geblokkeerd.

Bijlagen

• sp2.jpg
    sp2.jpg
    71,9 KB · Weergaven: 42
Geplaatst door theodore
Het gaat eigenlijk over 2 nieuwsbrieven die ik ontvang .
De een is van Reisaanbieder Kras en de andere is van Play the Game . In de nieuwsbrief van Kras stonden er bv. foto's van reisbestemmingen die nu vervangen zijn door rode kruisjes .

Op deze site staat een en ander beschreven: SP2, wat is er nieuw in Outlook Express? Misschien heb je hier ook wat aan.

Heb begrepen dat sp2 automatisch beveiligingsinstellingen wijzigt. Wellicht dat je de beveiliging handmatig moet wijzigen zodat je comp foto's en andere zaken gewoon weer laat zien.

Edit:
Mijn service provider heeft vooralsnog afgeraden om sp2 te installeren vanwege dat veiligheidsprobleem.

Hallo,

De tip van Gazina heb ik nagepluisd en ook de oplossing gevonden.

Dank

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan