Windows'/ystem32/çonfig/system ontbreekt en kan windows niet opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

wiel6373

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2007
Hoi,
Na een virus melding,en deze verwijderd te hebben,is mijn PC vast gelopen.
Na een nieuwe start kreeg ik de melding, kan niet opstarten omdat het bestand Windows'/dystem 32/Config/system/ ontbreekt.Het betreft Widows XP Home edition.
Met de application en sopport cd, opstart en systeem instellingen geprobeert te herstellen, zonder succes. Met mijn Recovery cd wil ik proberen de bestanden terug te halen.
Na de reparatie opdracht gegeven te hebben, moet er een opdracht in getypt worden.
Iemand enig idee wat er in getypt moet worden?

Hoi,
Na een virus melding,en deze verwijderd te hebben,is mijn PC vast gelopen.
Na een nieuwe start kreeg ik de melding, kan niet opstarten omdat het bestand Windows'/dystem 32/Config/system/ ontbreekt.Het betreft Widows XP Home edition.
Met de application en sopport cd, opstart en systeem instellingen geprobeert te herstellen, zonder succes. Met mijn Recovery cd wil ik proberen de bestanden terug te halen.
Na de reparatie opdracht gegeven te hebben, moet er een opdracht in getypt worden.
Iemand enig idee wat er in getypt moet worden?

In de repair console typ je het commando chkdsk /r in. Anders installeer windows over de bestaande installatie heen

Laatst bewerkt:
Met Recovery ben je al je data kwijt, je moet een herstel-installatie doen

Met Recovery ben je al je data kwijt, je moet een herstel-installatie doen
Daar ben ik mee bezig,weet alleen niet wat als opdracht getypt moet worden,
Ik heb C:\windows>CHKDSK/r ingevuld en enter ik krijg dan de melding ongeldig opdracht.
I

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan