Windows zeven, zo snel al?

Status
Niet open voor verdere reacties.

meesternadim

Banned
Lid geworden
24 nov 2008
Berichten
168
ik heb gehoord dat in 2009 een nieuwe versie van windows komt namelijk windows 7,
ik heb een paar dagen geleden een pc gekocht met windows vista, en het lijkt me echt *** als er dan zo snel een nieuwe windows versie komt, en je ervoor moet gaan dokken,

wat vinden jullie hiervan?

het zou erg fijn zijn als microsoft een gratis upgrade aan bod aan alle vista gebruikers, want ik voel me nu zwaar genaaid...
 
dan zou dit aanbod ook voor XP mensen moeten gelden,
personen die windows Vista vanaf het begin hadden, kunnen er heel blij mee zijn,
ook zal windows 7 voor zijn eerste service pack niet grandioos lopen, er zitten altijd wat bugs in een bestuurings systeem.

dit had vista voor zijn 1e service pack ook.

Mvg Remco.
 
dan zou dit aanbod ook voor XP mensen moeten gelden,
personen die windows Vista vanaf het begin hadden, kunnen er heel blij mee zijn,
ook zal windows 7 voor zijn eerste service pack niet grandioos lopen, er zitten altijd wat bugs in een bestuurings systeem.

dit had vista voor zijn 1e service pack ook.

Mvg Remco.

ja, ik vind dat xp gebruikers ook wel recht hebben op een upgrade, maar windows xp gebruikers hebben windows xp al een hele tijdje geleden gekocht, dus die zullen het niet zo erg vinden, maar vista is een ander verhaal, je denk dat je het nieuwste van het nieuwste hebt, komen ze ineens met iets nieuwers,het gaat tenslotte om veel geld, vista is niet goedkoop. het gaat niet om of windows7 goed werkt of niet, maar om het idee, je voelt je dan echt bestolen, tenminste ik wel. als microsoft geen gratis upgrade aanbied aan vista en eventueel xp gebruikers dan vind ik dat microsoft niet goed omgaat met zijn klanten. dit is mijn mening......
 
Volgens mij gaat vista er niet uit met de komst van windows 7.
Windows 7 is vrijwel hetzelfde als vista, het enigste verschil is dat het zo'n beetje alles in 1 is hier bedoel ik mee, vroeger had je windows xp voor de thuis gebruikers, windows 2000 voor kantoor en windows nt voor de wat meer technische kant.
Tevens zal er in windows7 ook niet alles zitten zoals dat nu in vista is.
Vergeet niet windows heeft flinke boetes gehad voor de oneerlijke concurentie van hun software in het bestuurings systeem.
In win7 zal bepaalde software er niet standaard inzitten zodat de mensen zelf kunnen kiezen of ze iets van windows nemen of van een ander bedrijf.
Windows heeft nu eenmaal een klein beetje de verplichting om om de 2 jaar met een nieuw besturings systeem te komen.
Win7 zal volgens mij met net zo verspreid worden als windows ME toendertijd, niet echt denderen veel dus.
Het is ook meer een vervanging voor de nt en 2003 gebruikers dan de vista.

Of ik heb het helemaal mis lol
 
windows 7 is een afgeslankte versie van vista. er zitten minder programma's bij en sommige dingen zijn verdwenen.

en xp was voor sp1 ook nog niet zo goed en 95 ook niet voordat se(second edition) er was 95 was nooit echt goed maar eerst nog minder
 
als ze Windows XP + Vista users een gratis update naar Windows 7 geven, dan verdienen die gasten er geen cent mee, dus dat gaat echt niet door;)
 
als ze Windows XP + Vista users een gratis update naar Windows 7 geven, dan verdienen die gasten er geen cent mee, dus dat gaat echt niet door;)

als windows 7 standaard wordt voor nieuwe pc's dan verdienen ze eraan als mensen nieuwe pc aanschaffen, aan losse verkoop verdienen ze zowieso heel weinig, want ik denk dat heel weinig vista gebruikers zit te wachten om nog meer geld uit te geven aan windows 7..........
 
en groot deel van de winst komt zeer zeker wel uit de losse verkoop ven dit bestuuring systeem, dit was ook bij Vista te zien.
 
En der bij.
Windows 7 is nog lang niet op de markt hoor.

Eind 2010 begin 2011 zal ie pas in de pc's zitten.
 
Als Microsoft een beetje handig is, maken ze windows 7 een flink stuk betaalbaarder als de vorige versies. Hebben ze direct een middel om piraterij te verminderen.
 
Als Microsoft een beetje handig is, maken ze windows 7 een flink stuk betaalbaarder als de vorige versies. Hebben ze direct een middel om piraterij te verminderen.

ik heb nu de beta geinstalleerd, en eigenlijk is het gewoon een afgeslankte versie van vista met een nieuwe taakbalk, dus ik verwacht niet dat het duurder zal zijn dan vista.
 
Hoi !

Als je wat langer met de Win 7 beta - versie draait zul je zien dat er juist erg veel veranderd is; alleen de kernel komt uit Vista, maar dan de server-versie.

Het gerucht gaat dat Vista-gebruikers tegen een gereduceerde prijs Win 7 kunnen aanschaffen.

Duidelijk is in elk geval dat je Vista SP1 kunt updaten met Win 7, maar XP niet.

Verder is het mogelijk dat in Europa IE 8 uit Win 7 verwijderd wordt, omdat de Europesche commissie dit oneerlijke concutrentie vindt.

Mediaplayer 12 zal hetzelfde lot wel treffen; denk aan de N-versie's van Vista.

Niemand weet exact wanneer Win 7 uit komt, maar met velen durf ik te gokken op december 2009.

Greetz,

Harry.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan