windows

Status
Niet open voor verdere reacties.

senior

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Op de een of andere manier houdt win98 mijn instellingen niet vast. bijv. beeld als webpagina weergeven is soms bij het opstarten weer verdwenen. Ook de venstergrootte verandert steeds weer ondanks alle tips in de database die ik heb opgevolgd. Ik weet echt niet meer wat ik moet doen en het is verrekte irritant om steeds weer de vensters te vergroten en de instelling bij beeld weer te moeten corrigeren. Kan iemand mij nu eens definitief van dit probleem afhelpen?
Zijn er instellingen te veranderen, desnoods in het register? groetjes en alvast bedankt

senior

venstergrootte

Is er dan niemand die een oplossing weet? Steeds als ik op een link klick hier op helpmij of een andere site wordt het een klein scherm. HELP!!!!

senior

Na inschakelen 'beeld als webpagina' ga naar de verkenner opties en op Beeld klik je op Voor alle mappen inschakelen.

Je venster: op gewenste grootte maken en kies Bestand>Sluiten, en nog een keer voor het 1e venster. Start hierna IE opnieuw op en het zou moeten werken...

venstergrootte

in de verkenner-beeld zie ik niet de mogelijkheid : voor alle mappen inschakelen...ik werk met win98

senior

venstergrootte

Je bedoelt: mapopties-beeld-map als huidige map? dat heb ik aangeklickt. helpt ook niet. ik weet het niet meer. Ik heb sfc geprobeerd, ik heb windocter geprobeerd, ik heb systemworks geprobeerd enz, enz. Wat nu???

senior

venstergrootte

Ik heb iets vreemds ontdekt n.l. dat het probleem alleen bestaat bij het doorlincken op helpmij. Als ik normaal op internet surf openen alle vensters gemaximaliseerd. RARA???? is dit voor iemand mogelijk een aanwijzing voor een oplossing? groetjes

senior

venstergrootte

Ik kan niet geloven dat niemand voor mij een oplossing heeft!!! HELPPPPPP

SENIOR

venstergrootte

Ik vertik het om op te geven!! Is er dan niemand die mij kan helpen? groetjes

senior

venstergrootte

uiteindelijk heb ik ie 5 opnieuw geinstalleerd, zodat het nu weer goed werkt naar het schijnt. Ik blijf het toch vreemd vinden dat niemand het probleem onderkent. het moet toch meerdere mensen overkomen zijn.

senior

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan