windows

Status
Niet open voor verdere reacties.

pasody

Gebruiker
Lid geworden
25 jun 2004
Berichten
76
:( als ik mijn cp start krijg ik het volgende te zien <windows-hoofdmap>\system32\ntoskrnl.exe. windows kan niet worden gestart omdat het volgende bestand is beschadigd of niet kan worden gevonden. installeer het bovengenoemde bestand opnieuw. wie o wie kan mij helpen........... ben niet zo heel erg ervaren in dit soort dingen...!!!!!!!!please
 
:( bedankt voor je bericht maar ik ben een watje op dat gebied en ik begrijp er helemaal niks van kan het misschien ietsje simpeler uitgelegd worden want ik heb er geen verstand van thanks....
 
Start de computer op met behulp van de cd-rom met Windows XP. Druk op een willekeurige toets om vanaf de cd op te starten.
Nadat de installatiebestanden zijn geladen, drukt u op R om de reparatie met de herstelconsole uit te voeren.
Selecteer in de herstelconsole de gewenste installatie (gewoonlijk nummer 1) en druk vervolgens op ENTER.
Meld u aan bij de Administrator-account door het wachtwoord voor deze account te typen en druk vervolgens op ENTER.
Typ de volgende opdracht bij de opdrachtprompt van de herstelconsole en druk op ENTER:
expand cd-rom :\i386\ntoskrnl.ex_ station :\Windows\system32

waarbij cd-rom de stationsaanduiding van het cd-rom-station is en station de stationsaanduiding is van de vaste schijf waarop Windows is geïnstalleerd.
Druk op J als u wordt gevraagd het bestand te overschrijven.
Typ exit en druk op ENTER bij de opdrachtprompt.

Herstart de pc.

Wil windows nu weer starten?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan