windows

Status
Niet open voor verdere reacties.

sorosh

Banned
Lid geworden
18 feb 2006
Hai, ik wilde vanochtend mij computer aandoen en hij starte op maar toen kwam er opeens hoe ik windows wil opstaren.(veilig modus, normaal windows starten ect.)
En als ik op normaal windows starten enter doe dan komt:
okroshka-1158762245_i_9243.jpg

Maar als hij dan op die pagina als in het plaatje hierboven is dan geeft hij opeens een blauw scherm met een foutmelding die in een 1 seconden weer weg gaat en dan begint windows weer opnieuw met opstarten. ( en ik gebruik nu op dit moment windows vista transformation pack 6.0). Kan iemand mischien helpen???:confused:

Laatst bewerkt:
Heb je al geprobeerd in Veilige Modus op te starten? Als al deze opties niet lukken en Windows steeds opnieuw opstart dan is de kans aanwezig dat je hardeschijf kapot is :confused:

Dan denk ik dat mijn hardeschijf kapot is:confused: . En kan ik deze dna ook repareren of is er nog een andere mogelijkheid?:(

"Automatisch opnieuw opstarten bij systeemfout uitschakelen"

Kies die optie, en zet de foutcode hier eens neer.

Als je een XP cd hebt, en hiermee opstart, wel in de bios de bootseqence zo zet dat de cdrom als eerste staat, en dan naar de repair/herstelconsole gaan, door op een gegeven moment de R van repair in te toetsen, en bij de vraag over het administrator wachtwoord, gewoon enter proberen.

Daar achter de prompt fixmbr, en daarna fixboot in te geven, en opnieuw opstarten en hopen.

Ja, ik heb het geprobeerd maar als de windows cd opstart dan gaat hij die bestanden ladenen dan krijg ik meteen dit scherm:
xp.jpg

(is niet van mijn pc van internet gehaald)

Maar eigelijk hoort in het begin te komen: Kijk bijlagen
Moet ik windows gewoon opnieuw proberen te installeren??( met of zonder opstartdiskette)???

Bijlagen

• 1_1158876204.jpg
    1_1158876204.jpg
    65,8 KB · Weergaven: 22
Laatst bewerkt:
Repareer de mbr en de bootsector van die D; partitie met de daarvoor bedoelde progjes die op deze cd staan, het is een iso, die ja als image kunt branden.

Of hang die schijf in een andere PC erbij, gebruik dit partitie hulpje, om van die D: partitie weer een partitie te maken, van het type 07.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan