windows2000 vraagt naar domein en inlog hoe kraak ik dat

Status
Niet open voor verdere reacties.

bouman4

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2003
Berichten
243
ik heb hier 2 word stations staan oude dingen afkomstig van een vijling kaval
maarja bedrijfs pc,s vragen meestal naar een server en doemin en zijn afgeschermd.

nu gaat het mij het minste om de inhoud als er dat al op staat want dat werkt meestal opslag op server.

maar aangezien ik win2000 wel heb copy foei en op de pc zelf een orginele licentie zit nog wou ik die graag behouden.

nu heb ik zelf een server draaien dus doemein aangemaakt in de hoop hopa acount aan maken en hopen dat hij mijn gegevens over neemt zodat ik de pc vrij kan gooien.
mooi niet

nu krijg ik de melding doemein niet gevonden terwijl hij wel degelijk naar zijn mappen op de server ging.

ook dat hij vroeg wachtwoord aanpassen wat ik in hadt gesteld.
helaas staat locaal het wachtwoord ook dus dat valt af eigen acount pakte hij later ook niet.

ik heb ook de server van dat bedrijf maar dat is maar een xp server pc afgeschermd en waarschijnlijk kaal geinstaleerd zelfde geval zelfde probleem ik wil de pc dus vrij gooien.
zodat de xp licentie niet verloren gaat.
via netwerk geen toegang te vinden want ze zijn nog niet ingelogd.

nu dacht ik ik trek de hd eruit prop in een pc waar besturing op andere hd staat zodat de hd open van toegang is.

welk bestand of onder deel moet ik eruit halen om de pc dus vrij lopend zonder inlog te krijgen.

mij is beken dat dat met gegevens verlies gepaard gaat maar dat zijn de gebruikers mappen waar ik niks aan heb.

als die al niet zelfs locaal op slot staan dat daar zelfs niets me te beginnen is.

wie heeft de goude tip voor me.


ok het lijkt wat op kraken maar het is om de bestaande licentie,s in takt te houden anders moet ik ilegaal aan het romelen met ilegale windows licentie,s wat bijna al heel nl doet.
 
de oplossing was simpeler dan ik het zocht
system32/config/ daar staat een bestand sam even weg gooien ploep hd terug in de orginele pc starten maar administrator en enter klaar
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan