windows7 en appleTV

Status
Niet open voor verdere reacties.

reiniero

Gebruiker
Lid geworden
24 nov 2006
Berichten
36
Hallo,

AppleTV kan mijn Wwindows7 pc niet vinden, bij mijn XP laptop werkt alles prima.
Ik heb i-tunes in windows7 geinstalleerd, thuisdeling ingeschakeld, firewall uitgeschakeld en ik kan vanaf de PC muziek afspelen en het geluid komt dan uit de TV, dus ik kan wel van de PC naar appleTV.
Maar op de appleTV zie ik de windos7 PC niet. De laptop zie ik wel. Wat moet ik in de windows7 aanpassen om dit wel te kunnen ?

Reinier.
 
Hey, reiniero.
Dit probleem was vroeger bij mij ook herkenbaar, windows7 werkt niet lekker met Itunes.
Dit kan je meestal oplossen via; rechtermuisknop op Itunes > Eigenschappen > compitaliteits en dan nog iets > Windows XP service pack 3


Ik weet het niet helemaal meer want ik heb al een tijdje een macbook
 
Mark,

Bedankt voor je snelle reactie. Daar kan ik inderdaad een paar dingen veranderen. Dat zal ik eens doen. Alleen de compatibiliteit naar XP veranderen helpt bij niet voldoende, maar bij toegang kan ik ook nog wat instellen, probeer dat wel eens.

Reinier.
 
Mark,

Ik ben nu zover dat ik 1 windows7 pc op appletv heb.
De 2e win7 pc wil (nog) niet.
In Itunes van de 1e PC zie ik ook de 2e niet bij gedeeld staan. Andersom wel, dus in Itunes van de 2e PC zie ik wel de 1e PC staan.
Het lijkt erop dat de 2e itunes toch niet gedeeld wordt. Echter kan ik vandaar wel de muziek afspelen op appleTV en thuisdeling staat ook wel aan.

Wie heeft er nog een suggestie?

Reinier
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan