Windows7 en Photoshop CS2

Status
Niet open voor verdere reacties.

beatrix

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Hallo,
Het lukt me niet Photoshop CS2 (32-bits) in Windows7 te installeren.
Kan ik een andere C-schijf met een andere naam maken en Photoshop CS2 daarin zetten?

Of vraag ik dan om problemen?
groeten, beatrix

dat kan heel best...voor je install drukt,even opties aanklikken..en andere partitie of schijf installeren..
sowieso beter met photoshop.

ollo

Je bedoelt: photoshop op andere C-schijf is altijd beter, met wat voor Windows of Photoshop?

beatrix

niet op andere c schijf,maar op andere partitie,dus d schijf of e schijf..
achteraf verplaatsen is erg lastig..
met het installeren de opties bekijken..
of het beter is,hangt ervan af..het register en common files,kan je sowieso niet goed verplaatsen..
of het sneller wordt,weet ik niet..wel logischer als je ook andere dingen doet met windows,dan alleen photoshop..
maar als het je niet lukt op de c schijf,vraag ik me af, of het wel lukt op een andere partitie..
dat het 32 bits is,maakt niks uit..
windows 7 gaat het dan automatisch in de map zetten met 32 bits programmaas..

ollo

Bekijk bijlage Schijf C bis.doc
Is dit goed, deze schijf C-bis of beter op schijf D zetten?

De reden dat ik zo voorzichtig ben is dat ik bij het eerste proberen vorige week op mijn gloednieuwe pc ineens geen toegang meer tot IE had (boodschap: IEframe ontbreekt).
Gelukkig heb ik dat kunnen oplossen.
Gr. beatrix

het lijkt wel muziek,had je ook c bis vroeger...
de letters mag je geloof ik niet vrij kiezen,de naam van de partities of schijf,mag je wel vrij kiezen.
gewoon rechts klikken,en naam wijzigen..

ollo

Mischien dom maar mag ik photoshop cs2 wel of niet op die C-schijf bis (die naam, mijn fantasie..) zetten?

je mag photoshop overal op zetten waar je maar wilt..
maar een aantal dingen gaat photoshop sowieso op de c schijf zetten..dat is niet te voorkomen..
register bijvoorbeeld..

ollo

Hoewel het mij nu niet duidelijk was geworden of ik Photoshop CS2 (32-bit en niet compatibel met W7 64 bit) nu wel of niet op die zelf gecreëerde C-schijf mocht zetten, heb ik het toch maar mijn eigen oplossing geprobeerd.
Photoshop Cs2 werkt weer.
Een tevreden beatrix!

zoals ik schreef,
je mag photoshop overal op zetten,behalve op een android telefoon
gefeliciteerd

ollo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan