Windows7 Enterprise Activering lukt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

HenkieHenkie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 feb 2015
Hallo ik heb een Lenovo laptop. Daarop was aanwezig de licentie van mijn school voor de periode van 1 jaar. (heb ik zelf voor betaalt). Nu het volgende probleem de licentie is inmiddels 7 weken verlopen dus laptop zegt windows 7 Enterprise is not Genuine en DAT klopt dus.

Op deze laptop staat heel heel waar ik gewoon met door wil gaan. Inmiddels zit ik weer op Hogeschool en gebruik deze laptop op school. Alleen ze krijgen deze windows 7 niet meer geactiveerd. (MET DE JUISTE ACTIEVE CODE) als code wordt ingevoerd komt melding lukt niet etc.

Code is 100 procent goed. Heb van alles geprobeerd ook met cmd en slmgr commando's maar het gaat NIET .

Wie o wie heeft de oplossing hiervoor

dus resume ik heb de juiste code maar activeren gaat niet

Groetjes

Weet je zeker dat je een code gebruikt die specifiek is bedoeld voor Windows 7 Enterprise? Windows 7 Enterprise wordt namelijk normaliter geactiveerd binnen een bedrijfsomgeving door middel van KMS (Key Management Server).

ja code is specifiek voor W7 Enterprise. Heb al meer op een lege computer Enterprise geïnstalleerd en deze code ingevoerd en dat gaat wel
groetjes

Op welke locatie probeer je Windows 7 Enterprise te activeren? Is tevens de juiste KMS-server ingesteld? Dit kun je controleren met slmgr.vbs /dlv.

Ook belangrijk: indien van toepassing, welke foutcode krijg je?

Laatst bewerkt:
hello all heb opnieuw geinstalleerd en maar een nieuwe w7 ultimate licentie gekocht. problem nu verholpen uiteraard en heb weer een geactiveerd examplaar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan