HenkieHenkie
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 3 feb 2015
Hallo ik heb een Lenovo laptop. Daarop was aanwezig de licentie van mijn school voor de periode van 1 jaar. (heb ik zelf voor betaalt). Nu het volgende probleem de licentie is inmiddels 7 weken verlopen dus laptop zegt windows 7 Enterprise is not Genuine en DAT klopt dus.
Op deze laptop staat heel heel waar ik gewoon met door wil gaan. Inmiddels zit ik weer op Hogeschool en gebruik deze laptop op school. Alleen ze krijgen deze windows 7 niet meer geactiveerd. (MET DE JUISTE ACTIEVE CODE) als code wordt ingevoerd komt melding lukt niet etc.
Code is 100 procent goed. Heb van alles geprobeerd ook met cmd en slmgr commando's maar het gaat NIET .
Wie o wie heeft de oplossing hiervoor
dus resume ik heb de juiste code maar activeren gaat niet
Groetjes
Op deze laptop staat heel heel waar ik gewoon met door wil gaan. Inmiddels zit ik weer op Hogeschool en gebruik deze laptop op school. Alleen ze krijgen deze windows 7 niet meer geactiveerd. (MET DE JUISTE ACTIEVE CODE) als code wordt ingevoerd komt melding lukt niet etc.
Code is 100 procent goed. Heb van alles geprobeerd ook met cmd en slmgr commando's maar het gaat NIET .
Wie o wie heeft de oplossing hiervoor
dus resume ik heb de juiste code maar activeren gaat niet
Groetjes