Windows7 Muis loopt vast bij bepaalde spellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ero123

Gebruiker
Lid geworden
13 jun 2008
Berichten
99
Sinds kort ben ik overgestapt naar Windows 7, eerst had ik XP voor de duidelijkheid.

Nu heb ik verschillende spellen op geinstalleerd zoals:
-Call of duty black ops
-BFBC2
-ruse
Wanneer ik deze spellen opstart, kan ik niet meer met de muis bewegen. Sommige toetsen lukken wel, en het scroll dingetje op me muis werkt ook.

Bij spellen zoals Napoleon Total War, heb ik geen een van deze problemen. Bij dat spel werkt alles perfect.

Dus ik probeer te denken waar het nou aan kan liggen. Het kan geen:
-geen muis driver probleem zijn: omdat mijn muis in windows en andere spellen wel werkt.
-geen Videokaart probleem zijn
-Misschien DirectX of zo? Persoonlijk denk ik van niet omdat andere spellen ook niet zou lukken als het zo was. Ik heb overigens al meerdere malen directx al overnieuw geïnstalleerd na dit incident.

Hebben jullie misschien ideeen?
 
ik weet hoe dat komt

het is een virus dat het ik op vista en op 7 en xp

het is een trojan of adwere of spywere
je kunt het er afhalen door deze programa`s het is hardnekkig

porbeer het eerst eens met
spy bot s&d
mbam (malewerebyts antimalwere )
als dat niet werkt kun je gebruiken
combofix
en dan nog niet
smart vrouwnt fix
als dat nog niet werkt moet je windows 7 opnieuw instaleren
en als dat niet werkt is het gewoon een fout dan moet je het gewoon terug brengen en er gewoon xp er op zetten (p.s maak er wel even een beck up voor smart vrouwnt fix)
 
het is een virus dat het ik op vista en op 7 en xp

het is een trojan of adwere of spywere
je kunt het er afhalen door deze programa`s het is hardnekkig

porbeer het eerst eens met
spy bot s&d
mbam (malewerebyts antimalwere )
als dat niet werkt kun je gebruiken
combofix
en dan nog niet
smart vrouwnt fix
als dat nog niet werkt moet je windows 7 opnieuw instaleren
en als dat niet werkt is het gewoon een fout dan moet je het gewoon terug brengen en er gewoon xp er op zetten (p.s maak er wel even een beck up voor smart vrouwnt fix)

fout!

Ergens in het configuratiescherm vind je de instelling om de lettergrootte van de displayletters van je windows te wijzigen.

Ik had hem dus niet op standaard gezet, maar ik had er voor gekozen om hem op groot te zetten omdat dat dat fijn is op een groot scherm. Op een of andere manier veroorzaakte dit een conflict met o.a het spel RUSE.

Op een engels/franse forum had ik gelezen dat andere mensen deze probleem ook hadden. Toen ik het terug zette naar standaard, was het net alsof er nooit een probleem was geweest en alle spellen lukte zoals het hoord.

Conclusie, ga er niet altijd vanuit dat het een virus is. Ik hoop dat ik andere mensen hiermee heb kunnen helpen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan