windows7 start niet door

Status
Niet open voor verdere reacties.

spacenld

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2007
Berichten
12
Beste mensen,

Ik heb een probleem met windows7, elke keer als ik me laptop opstart dan start ie door tot tot een blauw scherm
met een balk onderin( daarna moeten de icoontjes komen) verder dan dat doet ie niet dus elke keer weer op de aan en uit knop
drukken en opnieuw opstarten en dan krijg ik het scherm met opstarten met netwerk en veilige mode en nog eentje.
Dus ik start dan op in veilige mode en dan start ie wel door en wacht tot ie klaar is en dan ga ik weer naar start en opnieuw opstarten.
En als ik dat dan doe dan krijg ik weer hetzelfde als de 1e keer en dat blijft maar doorgaan zo ik ben dan wel een half uur bezig dat ie eindelijk door wil lopen.

Zijn er mensen die mij zouden kunnen helpen dit op te lossen, ik wordt er een beetje krankjorum van.
Er zit geen malware/virus in me laptop heb dat allemaal getest.

Met vriendelijke groet,

spacenld
 
als het in veilige modus goed gaat
lijkt het wel op een driver probleem
drivers up to date allemaal???
 
Ik zou het net weten ik ben geen techneut hierin, hoe zou ik dat kunnen controleren ik heb een toshiba laptop
 
Hallo sinds wanneer heb je er last van. Heb je iets uitgeprobeerd op je laptop dat deze nu een beetje van slag af is. En het kan een driver probleem zijn @ vanschagen al zei.

Je kunt eventueel als het niet erg lang geleden is terug met systeemherstel. En nee je verliest er niets door. Misschien moet je dan alleen een paar programma's opnieuw installeren. Maar dat is niet zo'n probleem lijkt me.
 
Ik heb het een maand of 3 en systeemherstel werkt maar 1 keer en dan is het weer hetzelfde probleem niet doorstarten
 
ja ja dat lukt wel, ik heb maar 1 herstelpunt meer niet das niet veel ik weet het maar ik heb niet meer.

Mensen me werkplicht roept me weer, geef gerust u antwoord dan geef ik u later weer antwoord terug.
 
Laatst bewerkt:
Jaj, werken oke. Hoort erbij. Hahaha. maar je hebt een laptop. Kun je met dat ding een recovery doen, afhankelijk van merk en type. Anders wellicht nieuwe install. :(
 
Ik heb een herstelschijf gemaakt maar die kan ik niet terug zetten hij ziet de cd niet, vreemd.
 
Ik heb nu net al me drivers geupdate, maar het werk roept weer dus ik kan vanmiddag kijken of het weer normaal opstart.
 
Beste mensen,

Ik heb me drivers geupdate en hij loopt weer door zoals het moet, ik wil jullie bedanken voor
het meedenken van mij pc probleem, mocht ik weer een probleem krijgen dan weet ik waar ik
terecht kan en dat is bij HELPMIJ,NL. Bedankt allemaal en deze topic kan gesloten worden.
 
Oke spacenld dat is mooi werk fijn dat het weer werkt, jij ook bedankt. We deden het graag en succes ermee verder. :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan