windows7 verkenner: hoe naar voorkeursmap gaan?

• Onderwerp starter Onderwerp starter htil
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
tot voor kort kwam ik, als ik verkenner opende altijd meteen uit in de map waar mijn werkdocumenten staan. nu start ie op het laagste niveau OS (C:) en moet ik een boel stappen zetten om te komen waar ik eerst meteen kwam. hoe kan ik dit herstellen?

als ik op zoek ben naar een specifiek type document (pdf of docx) hoe kan ik dat dan snel doen met verkenner?

Laatst bewerkt:
IK heb net op die link geklikt en die doet het prima. Dat is een topic over het Windows 7 zoekvenster.

IK heb net op die link geklikt en die doet het prima. Dat is een topic over het Windows 7 zoekvenster.

ik klikte daar inderdaad op en zag toen een boel berichten uit een andere serie, had even niet door dat dit geen reacties waren op mijn vraag. onderaan ergens in die reeks zag ik een link naar een externe bron en die werkte niet meer. pas later kreeg ik mijn vergissing door.

heb je mijn aanvulling nog gezien over sorteermogelijkheden die ik eerst wel had en nu, naar het lijkt, niet meer?

Daar heb ik niet direct antwoord op maar het topic waar ik naar verwees gaat over dat zoekscherm. Kijk eens of dat daar wellicht wordt besproken.
Zoniet, dan wil ik wel even meedenken. Ik heb Windows 8 maar kan nog wel wat nakijken op m'n VM met Windows 7.

Laatst bewerkt:
daar keek ik dus al maar daar kom ik niet verder mee, helaas!

Als ik vanavond weer thuis ben zal ik eens kijken op m'n Windows 7 VM.
Da's geen garantie op een goed antwoord, maar niet geschoten is altijd mis :)

Als u in de Windows Verkenner linksbovenin op "organiseren" klikt ziet u een menu.
Als u dan op "Indeling" klikt en vervolgens op "Menubalk" veschijnt er in de Verkenner een menubalk waar van alles en nog wat geregeld kan worden.
Wellicht dat dat helpt.

Als ik vanavond weer thuis ben zal ik eens kijken op m'n Windows 7 VM.
Da's geen garantie op een goed antwoord, maar niet geschoten is altijd mis :)

zelf heb ik het gevoel dat windows7, naarmate ik het langer in gebruik heb, steeds minder goed werkt. iets van bugs of zo? zou overgaan op windows8 niet met een klap een einde kunnen maken aan dit soort irritante onhebbelijkheden?

Overal vind je wat en laat je wat. Persoonlijk vind ik Windows 8 erg fijn maar het is niet gezegd dat het je probleem zal oplossen.

Met Win8 komt u van de regen in de drup. Liever maar even wachten tot servicepack 1 uitgebracht is.

Inderdaad kan uw probleem veroorzaakt worden door een van de lastige "extras" die meegeinstalleerd worden als u even niet goed heeft opgelet.
Vaak kan dat eenvoudig verholpen worden door het tooltje ADW Cleaner te draaien. dat staat hier: http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/

Met Win8 komt u van de regen in de drup. Liever maar even wachten tot servicepack 1 uitgebracht is.

Inderdaad kan uw probleem veroorzaakt worden door een van de lastige "extras" die meegeinstalleerd worden als u even niet goed heeft opgelet.
Vaak kan dat eenvoudig verholpen worden door het tooltje ADW Cleaner te draaien. dat staat hier: http://www.bleepingcomputer.com/download/adwcleaner/

ik heb het programma gedownload en aan het werk gezet. Er komt een grote lijst uit maar daar kan ik geen wijs uit. kan ik alle items die erop staan zonder gevaar wissen?

Ja hoor, u kunt op "verwijderen" drukken. Tot nu toe heb ik dat altijd zonder problemen kunnen doen bij diverse PC's waarna veel van de problemen opgelost waren.

Ja hoor, u kunt op "verwijderen" drukken. Tot nu toe heb ik dat altijd zonder problemen kunnen doen bij diverse PC's waarna veel van de problemen opgelost waren.

dank voor je info!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan