windows7 wil niet meer opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

misty01

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2014
kan hem niet meer op recovery disc,herstelschijf windows7,systemherstel en instalatiedisk,dat werkt allemaal niet meer,krijg te zien american megatrends en dan helemaal onderaan pri master hard disk :s.m.a.r.t. status bad,backup and replace press f1 to resume,maar wat ik ook doe niets helpt en ik heb van de medion multimedia pc met breedbeeldmonitor medion akoya p4365 d ook geen instalatieschijf windows7 gekregen.aub help ik weet het niet meer wat ik moet doen.
groetjes aukje

Hoi,

Welkom op Helpmij.nl

Als ik zo lees is je hdd defect (s.m.a.r.t. status bad) zal een nieuwe geplaatst moeten worden

dank je wel ik wacht nog even meer reacties af groetjes aukje

Hoe oud is deze desktop?

Zoals Modag al aangaf mogelijk slechte schijf of beschadigde bestanden.

Wilde je de recovery terugzetten?
Dan ga je terug naar de afleveringsstatus en ben je al je eigen bestanden dus kwijt als je deze niet eerder had veiliggesteld.
Is dat de bedoeling.
Zo ja, dan kan je bij opstarten eens proberen of F11 wel werkt.

Laatst bewerkt:
heb op f8 gedruk en krijg te zien please select boot device sata:pm-st 3750528as
cd/dud:sm-hl-dt-st dudram gh22n
usb:generic cf card reader
usb:generic sd ms reader
usb:smc xd reader

Zet cd/dvd als 1 en sata als 2 e item.

Op F11drukken als pc start om recovery terug te zetten.

ga je terug naar fabrieksstatus, ben je dus 4 terug in de tijd!

Laatst bewerkt:
nee als ik hem weer aandruk en ik druk op f11 krijg ik hetzelfde te zien als wat ik eerder geplaats heb en onderaan pri master hard disk smart status bad backup and repace press f1 to resume en dan opstartherstel starten aanbevoen en windows normaal starten maar hij werkt niet en f11 ook niet,als ik op windows normaal starten druk heb ik wel staan het logo van windows en eronder staan windows starten en daaronder microsoft corporation en dat blijft zo hoe lang ik hem ook aan heb staan

Laatst bewerkt:
Dat zie ik alleen nog een mogelijkheid met een installatiedvd op te starten en opstartherstel uit te voeren.

Welk besturingssysteem heb je?
Leen een installatiedvd met hetzelfde besturingssysteem ( zelfde versie, bits en taal ) van iemand.

Anders rest deze te downloaden: http://www.seniorweb.nl/artikel/58172/herstelschijf-en-installatieschijf-voor-windows-7
Download het bestand en brand de dvd. let op het is een iso, dus image branden.

bedankt voor de moeite en ik ga het proberen als het gelukt is gaat u het van mij nog horen

Hoi,

Misschien verstandig om je hdd nog even te testen voor je weer gaat installeren anders misschien verloren moeite

ja ben ik nu al mee bezig heb hem aan iemand mee gegeven bedankt voor de moeite groetjes aukje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan