Windows98 installatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mulmuisje

Gebruiker
Lid geworden
20 feb 2002
Berichten
645
Beste computerhelpers,

Ik heb op mijn PC Win98 staan. Ik wil mijn PC opnieuw installeren. Eerst format en dan de rest. Hoe kan ik deze format uitvoeren ? Voor in de toekomst.

En hoe kan ik mijn PC formatteren als mijn pc vastloopt bij het installeren van plug en play apparaten. Mijn Mobo was stuk gegaan. Heb nu een nieuwe had Win geinstalleerd daarna de drivers van mijn Mobo en vervolgens de geluidskaart kreeg toen een foutmelding. Moest de PC opnieuw starten en detecteerd vervolgens wat zaken van mijn geluidskaart en het zandlopertje blijft lopen en de PC zit vast. Hoe kan ik nu formatteren en opnieuw installeren of is er een andere mogelijkheid.

Groeten
 
Je zou even alle kaarten muv je beeldschermkaart eruit kunnen halen en dan de pc weer aan zetten.

Als het dan wel werkt stuk voor stuk al je overige kaarten er in stoppen steeds tussen elke kaart opstarten dus zodra er dan een probleem ontstaat kan je erdus vanuit gaan dat die kaart het probleem geeft.........

opnieuw formateren zal dus niet veel uitmaken als je al met een clean install bezig was.....
 
Laatst bewerkt:
Er is iets bij de installatie van mijn geluidskaart fout gegaan. Daarvoor werkte Windows wel goed. Wellicht dat het handig is de nieuwe drivers van internet te downloaden.

Groeten
 
Ja dit kan handig zijn, het kan ook zo zijn dat je een irq conflictje hebt. Is de kaart nu uit de pc?

En start de pc uiteindelijk wel op dan?
 
al iets verder gekomen ?
 
Was een probleem met IRQ-instellingen. Hierdoor dus een conflict tussen apparaten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan