windowsdefender doet geen update

Status
Niet open voor verdere reacties.

cj5wannabe

Gebruiker
Lid geworden
16 aug 2006
ik heb juist windows defender geinstalleerd maar hij geeft een foutmelding bij het updaten van de virusdefenities (error found : code 0x80245003 ) ik had hem eerst geinstalleerd op een virtual pc en daar doet hij het wel . opnieuw geinstalleerd met de firewall uit gaf ook geen resultaat . weet iemand raad ??

Windows Defender doet geen Update

ik heb juist windows defender geinstalleerd maar hij geeft een foutmelding bij het updaten van de virusdefenities (error found : code 0x80245003 ) ik had hem eerst geinstalleerd op een virtual pc en daar doet hij het wel . opnieuw geinstalleerd met de firewall uit gaf ook geen resultaat . weet iemand raad ??

Helaas bij mij het zelfde liedje.
Nu had ik na een jaar toch al genoeg van Defender,maar toen al die kuren kwamen,heb ik hem maar verwijderd.
Trouwens toch nadien nogmaals geinstalleerd en dat ging een week goed,tot er weer geen updates kwamen..
Nee ik ben er geen fan meer van.

Windows Defender krijgt z'n updates van definities via Microsoft Update. Dus samen met de Windows updates. Als je geen Automatische Updates hebt ingesteld, zou je die nieuwe definities voor Defender moeten krijgen via de knop Aangepast op Microsoft Update. En heb je al geprobeerd in het scherm van Defender klikken op het driehoekje naast het Help-vraagteken en dan kiezen voor Check for updates?

Na Antispyware heeft Defender wat problemen gehad met de definitie updates, maar ik gebruik het nu ruim een jaar zonder problemen.

inmiddels heb ik defender er afgegooid maar tijdens het zoeken had ik ook geconstateerd dan de windows update niet meer werkt . mits dit samenhangt ben ik hier achter gaan zoeken en dankzij deze link (http://support.microsoft.com/kb/919749 ) heb ik het probleem opgelost . nu ben ik wel aan het twijfelen of ik defender wel terug ga installeren mits de problemen daar mee zijn begonnen .ik heb nu spybot opstaan maar tot nu toe update hij niet . misschien is het normaal ???

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan