Windowslive/Outlook mail inloggen

Status
Niet open voor verdere reacties.

paulg

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2007
Al enige dagen wordt steeds gevraagd om een verificatiecode .Nooit gehad.Na een hoop gepruts zou er dan een code naar een alternatief emailadres gestuurd worden,dat echter ook niet te openen is om dezelfde reden. Pas als ik het hele proces skip kan ik overal weer bij ,maar dit kan nog maar 3 dagen ,en blijkbaar wordt dan alles geblokkeerd? De opgehaalde code via het alternatieve adres ontvangen werkt ook niet.Ik wil deze codevraag ook helemaal niet .Is dit te omzeilen ,en zo niet ,hoe krijg ik over 3 dagen nog toegang?

Windows Live en Outlook Mail zijn 2 totaal verschillende programma's. Windows Live Mail is gratis. Outlook is een onderdeel van Microsoft Office en heb je een licentie voor nodig.
Wie of wat vraagt er om die code? Plaats evt. een plaatje van die vraag om de code.

Laatst bewerkt:
Heb deze comp via mijn werk al jaren.XP pro
De mail staat Outlook boven.Dus dat is een licentieversie?
Er wordt om een code gevraagd zolang ik niet skip ,dat was gisteren dus het geval.Volgens mij door Outlook zelf ,maar dat kan ik nu niet zien.
Heb overigens Avast en andere bescherming op de comp ,deze vindt nooit wat.

Kan ik mijn mail terugzetten naar een andere versie ,zodat ik er vanaf ben en niet meer lastig gevallen wordt?

Zoals ik al zei, zet hier even een plaatje neer van het schermpje waar om die code wordt gevraagd.
Dan kunnen we met zekerheid zeggen wat de oorzaak is en aangeven wat je het beste kunt doen.

de werk machine is die uit een netwerk gekomen?
zo ja hebben jullie dar dan een exchange server ?

en zoals al eerder gevraagd plaats even een plaatje hier.

Zoals ik al zei, zet hier even een plaatje neer van het schermpje waar om die code wordt gevraagd.
Dan kunnen we met zekerheid zeggen wat de oorzaak is en aangeven wat je het beste kunt doen.

Hoe kan ik dat schermpje van gisteren weer oproepen?
En hoe moet ik dan een afbeelding maken?

de werk machine is die uit een netwerk gekomen?
zo ja hebben jullie dar dan een exchange server ?

en zoals al eerder gevraagd plaats even een plaatje hier.

Opgeschoonde computer uit een ziekenhuis.Maar da's al 4 jaar geleden....

Ok ,dan zal ik weer even een melding afwachten van Outlook.

Dit is gewoon het login scherm van Windows Live.
Uit dat plaatje blijkt niet dat je ergens een code moet invoeren omdat je anders over een paar dagen niet meer in kunt loggen.

Dan volgt
n3.JPG

Vervolgens skip ik de zaak door aan te vinken maar dat kan zeggen ze nog maar 2 dagen..

n4.JPG

n5.JPG

Hoe voorkom ik afsluiting???
Constant gevraag om codes die niet werken?Nooit gehad.

Dit is gewoon het login scherm van Windows Live.
Uit dat plaatje blijkt niet dat je ergens een code moet invoeren omdat je anders over een paar dagen niet meer in kunt loggen.
Nee dat dacht ik ook .Aanvinken om ww te onthouden kan op dit scherm overigens niet ,wat normaal wel kan.
Maar als mijn inlog (die na het skippen wel werkt invoeg ,dus die is correct)krijg ik al die andere schermen achtereenvolgens
Kom dan alleen bij mijn account door te skippen ,wat dus nog maar 2 dagen kan

Waarom dan niet gewoon die code aanvragen en invoeren?
Dan ben je er vanaf.

Dat dacht ik ook .Dus die heb ik al eens ingevoerd ,zoals ik al zei,maar dat werkte niet.Als dat niet werkt is er dan een alternatief?
Heb nou de laatste toegezonden code opgeschreven om bij volgend inloggen te gebruiken maar ik heb weinig hoop.En waarom werkt het gewone inloggen dan niet ondanks correcte inlogcode zoals je al adviseerde

Laatst bewerkt door een moderator:
Al een paar keer dat een cijfercode niet werkte,dus tekens zaten er verder niet tussen...
Weet je ook waar ik heen moet mailen ?Had hier nl al eerder gezocht.Op de community reageert niemand .
En de enige''hulp '' via MS mail die ik zag staan werd verleend voor 72 euri....

Laatst bewerkt door een moderator:
Dat heb ik zelf nog nooit gedaan maar via de link die ik stuurde zou je daar toch achter moeten kunnen komen.

D'r is werkelijk geen enkele supportmailadres te vinden ,kijk ik toch wel van op.

Misschien een domme vraag ,maar als ik Outlook compleet deïnstalleer en Live Mail er weer op , houd ik dan hetzelfde probleem?

Laatst bewerkt:
Ik zei nergens dat je Outlook gebruikt. Outlook is het mailprogramma van Microsoft Office en ik zie alleen webmail.
Dus als je in deze je Outlook.com adres bedoeld zal dat niks uitmaken.

Voor live ondersteuning kun je volgens informatie hier terecht:
http://support.microsoft.com/get-support/more?ln=nl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan