Windowslive/Outlook mail inloggen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat was de helpdesk die ik bedoelde .
Mijn vraag heb ik daar bij het communitygebeuren neergezet,maar geen reactie

De andere support vraagt 72 euro ''per consult''

Er is blijkbaar niets van MS waar men je ondersteuning kan/wil geven

Laatst bewerkt door een moderator:
Verder kom ik helaas ook niet.

Hoi,

Uiteindelijk is het toch gelukt door die code naar een alternatief emailadres te laten sturen en daar op te halen.Het lukte me echter niet meteen ,omdat later bleek dat er me 2 soorten codes werden gestuurd,ik had nogal zitten prutsen achter elkaar waardoor ik meerdere codes kreeg opgestuurd.Die codes hebben dus verschillende benamingen .Een was de verificatiecode en de andere weet ik niet meer.

@ Binte: Vraag verwijderd. Graag een eigen vraag maken. Het is niet toegestaan in iemand anders zijn vraag jouw probleem te plaatsen. Dit is onoverzichtelijk voor de helpers maar vooral voor de topicstarter.

Hoi Huijb.

Deze topicstarter zit er niet mee hoor .Help graag.
Binta had het identieke probleem,dus om daar nou een apart topic over te starten .Het betreft in Binta's geval geen afgeleid probleem nl.Krijg je weer reacties bij dat nieuwe topic van ''Die vraag is hier al eerder gesteld'' en zo.

@paulg uit onze forumregels : 'Breek niet in' in andermans vraag, heeft u een soortgelijk probleem, stel zelf een nieuwe vraag.
Dus al is het probleem hetzelfde en wil je een vraag stellen dan doe je dat zelf.
Of je neemt een abonnement op deze vraag en leest mee.

@paulg Onnodige quotes verwijderd. Wanneer je direct reageert op een reactie is het niet nodig om dat bericht te quoten. Onnodig quoten heet dat, hetgeen niet gewenst is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan