Het bericht kan niet worden verzonden. De instellingen voor de server voor uitgaande e-mail [SMTP] moeten mogelijk worden geconfigureerd. Neem contact op met de e-mailprovider voor de serverinstellingen voor ta.devries@quicknet.nl.
Onderwerp 'Fw: Kerst'
Serverfout: 550
Reactie van server: 550 Sender e-mail address invalid / Afzender e-mail adres bestaat niet
Server: 'smtp.quicknet.nl'
Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCC79
Protocol: SMTP
Poort: 25
Beveiligd(SSL): Nee. krijg dit te zien bij versturen vanaf laptop naar mijn computer die bovenstaat.Kan wel post ontvangen.Heb windows 7 op de laptop en mijn adres is wavdhaagen@quicknet.nl.Ziggo kon mij niet helpen en ipadres e.a controles waren ok vlg hen.Wat te doen en wat willen jullie nog meer weten om te helpen?
met een groet wa vd haagen
Onderwerp 'Fw: Kerst'
Serverfout: 550
Reactie van server: 550 Sender e-mail address invalid / Afzender e-mail adres bestaat niet
Server: 'smtp.quicknet.nl'
Windows Live Mail-fout-id: 0x800CCC79
Protocol: SMTP
Poort: 25
Beveiligd(SSL): Nee. krijg dit te zien bij versturen vanaf laptop naar mijn computer die bovenstaat.Kan wel post ontvangen.Heb windows 7 op de laptop en mijn adres is wavdhaagen@quicknet.nl.Ziggo kon mij niet helpen en ipadres e.a controles waren ok vlg hen.Wat te doen en wat willen jullie nog meer weten om te helpen?
met een groet wa vd haagen