Windowsmail / incredimail

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hertogjan

Gebruiker
Lid geworden
27 jun 2001
Berichten
453
Hoe stel ik incredimail als standaard in, zodat ik een pagina of link wil verzenden incredimail opstart in de plaats van windows mail.

Ik draai onder windows vista.
 
Laatst bewerkt:
boven in balk

hulpmiddelen-opties

standaard e- mailcliant


maar nu ga jij zeker zeggen dat dat daar al staat
 
Ja inderdaad :D :D :D

Er staat wel iets bij configuratiescherm en dan standaardproramma's, maar krijg dat nog niet voormekaar :(
 
Ja inderdaad :D :D :D

Er staat wel iets bij configuratiescherm en dan standaardproramma's, maar krijg dat nog niet voormekaar :(

ik was er al bang voor

ik heb zelf geen ervaring met lwindowsmail

het lijkt me toch een instelling dus
maar ja iike niet weten haha
dus trek ik me ff terug
 
Laatst bewerkt:
Het is volgens mij ook wel te veranderen maar ik weet zelf ook niet weten waar.
Zoek gewoon door en alle reacties zijn natuurlijk welkom.
 
Volgens mij is Incredimail nog niet 100% Vista compatible!!
 
Incredimail wel werkt ook wel goed, alleen als ik boven aan het scherm op een willekeurige site op pagina klik om de pagina of link te verzenden dan start windowsmail op ipv incredimail.
 
Inderdaad incredimail werkt nog niet goed met vista.
Heb er een hoop problemen mee gehad en noodgedwongen het mailprogramma van vista zelf gebruikt.
 
ik heb geen enkel probleem met incredimail, behalve dat ene dan:D
 
Kijk eens bij standaardprogramma's in het configuratiescherm en ga dan naar: programmatoegang en standaardprogramma's instellen.
 
Je krijgt de keuze of het huidige emailprogramma gebruiken of windows mail. Ik gebruik zelf ook incredimail en windows mail. Krijg je geen melding als je incredimail opstart? Normaal wordt er gevraagd of je het programma als standaardprogramma wilt gebruiken.
 
Hier nog een Vista en Incredimail gebruiker.