WindowsMediaPlayer speelt géén online film meer af...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Floydkoster

Gebruiker
Lid geworden
13 jun 2007
Berichten
12
Sinds een paar dagen kan ik geen films (op o.a. Uitzendinggemist.nl) meer kijken op mijn pc, want WMP stert dan niet meer.... Als ik in de 'video-popup' klik op instellingen, en vervolgens op 'Speel af met WMP' klik, staat er: "Er is geen juiste plugin om het in WMP af te spelen`

De andere optie is Quick Time, maar dat wil ik liever niet aangezien op andere sites het allemaal via WMP gaat.

Wie kan mij helpen, zodat ik weer met WMP kan kijken?

(Ik heb laatst een webcam geinstalleerd die ook iets moest doen met DirectX???)

Groet, Floyd
 
Misschien helpt het om de WMP Plugin voor je browser opnieuw te installeren.
 
oké! En weet jij waar ik die precies kan vinden? Ben niet zo bekend met download- / installeer sites....

PS: Ik heb gewoon Internet Explorer
 
Laatst bewerkt:
Hier vind je het installatie bestand voor WMP 11. Als het goed is wordt de plugin dan ook geïnstalleerd.
 
Ik denk het niet. Je hebt een legitieme Windows XP nodig om WMP 11 of lager te downloaden.
 
Er was een programmatje, zodat je toch niet legitiem het kan downloaden, ff opzoeken :thumb:

*knip* (sorry als ik hierdoor de regels overtreed)

[modedit] géén sorry zeggen en toch plaatsen... Als je niet precies de regels kent? lees ze nog een door ;) [/modedit]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nee, geenéén link die ik via google zoek (en ook die hier boven niet) geeft een goede 'illegale' versie van WMP die te downloaden is.....

Wie heeft er wél een oplossing? :eek:
 
Een legale versie kopen van Windows XP?;)
 
Iemand anders een goede oplossing? Iets met mijn ActiveX wat ik nog kan doen? Ik heb de nieuweste Flash. quicktime doet het wel op internet maar is heel traag, en ik wil gewoon dat WMP het weer doet... Wie heeft oplossing?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan