WindowsUpdate goed????

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pablo

Gebruiker
Lid geworden
28 nov 2000
Berichten
688
Vandaag heb ik gezien dat er de volgende update is:

Cumulative Patch for Outlook Express (330994)

Bij een vorige beveiligingsupdate

Cumulative Patch for Internet Explorer (813489)

kreeg ik net als vele anderen een trage computer en moest ik het weer verwijderen. Is deze nieuwe update wel goed????
 
Klopt Pablo,

De Cumulative Patch for Internet Explorer 813489 zorgde dat somige pc's trager werden.
De Cumulative Patch for Outlook Express 330994 heeft deze symptomen nog niet gehad. Dus je kunt hem gerust installeren.

Er zijn op dit ogenblik een paar patches die zorgen dat je pc trager kan worden en dat zijn deze:

http://www.theregister.co.uk/content/55/30426.html

http://www.infoworld.com/article/03/04/25/HNpatchfix_1.html

http://www.infoworld.com/article/03/04/22/HNslowpatch_1.html?security
 
Laatst bewerkt:
Even een update:

Er schijnt trouwens ook een probleem te zijn met een van de patches van Microsoft.
De schuld schijnt dus niet helemaal bij de common client te liggen nu, maar meer met een patch van microsoft.
Voor meer informatie lees dit:

http://support.microsoft.com/?kbid=819634
 
Lang niet gekeken: daarom zo laat mijn grote dank. wel lastig dat je niet zonder na te denken deze updates kunt installeren!!!
 
hoi Saldos kun je ook aangeven welke update`s van windows je pc vertragen en dan bedoel ik de hotfix nr . mijn pc is na alles gecheckt te hebben ook traag vooral na het installeren van norton 2003 NIS
Heb de firewall al uitgezet en dat scheelt maar het draaid nog niet naar mijn zin volgens chello is bij hun alles goed maar ligt het aan mijn software en geven telkens norton de schuld ???
 
Geplaatst door roby
hoi Saldos kun je ook aangeven welke update`s van windows je pc vertragen en dan bedoel ik de hotfix nr . mijn pc is na alles gecheckt te hebben ook traag vooral na het installeren van norton 2003 NIS
Heb de firewall al uitgezet en dat scheelt maar het draaid nog niet naar mijn zin volgens chello is bij hun alles goed maar ligt het aan mijn software en geven telkens norton de schuld ???

Als je zegt dat jou pc traag is, wat bedoel je dan daarmee?
Want wij hebben het over het systeem zelf. En daar heb ik dus 4 verschillende patches van gegeven, in mijn berichten net.
Maar volgens mij heb jij het over de traagheid van internet, want anders bel je Chello niet op en dat zijn totaal verschillende dingen.
Klopt het dat jij het over de traagheid van jou internet hebt? Of heb je het over de traagheid van jouw systeem?
 
Sorry ff dutje gedaan , maar je hebt idd gelijk het was beide en na meerdere vragen op het forum gelezen te hebben heb ik een hotfix van windows al verwijderd en de traagheid van het systeem is daarmee opgelost maar door de traagheid van het internet heb ik dat over het hoofd gezien .
Daarom vroeg ik ook naar die update`s van windows want dat is het enige wat ik nog de schuld kan geven aan mijn traagheid van het internet en Norton of altans de instelingen daarvan , maar het word nu een beetje een vraag in een vraag ??
 
roby,

Het wordt inderdaad een beetje een vraag binnen een vraag.

Maar probeer dit even:

Download daarvoor spybots vanaf hier:

http://beam.to/spybotsd

En download de laatste definities en verwijder alles wat het vind.

1. Zet je firewall uit (ook de interne firewall van XP) en kijk dan of je probleem opgelost is. Zo ja, dan moet je je firewall ff anders configureren, of anders helemaal verwijderen en in de standaard instellingen houden.

2. Ga naar Internet Explorer-extra-internet opties-klik op cookies verwijderen-ok. Klik daarna op bestanden verwijderen-alle offline items verwijderen vink je ook aan-ok. Klik daarna op dezelfde tabblad: instellingen-bestanden weergeven en verwijder alles wat daarin staat-ok-ok.

3. Als dit niet helpt, dan moet je dit doen: (Let op: doe dit alleen als je Windows 98/ME hebt) :

Je gaat naar start-uitvoeren en typt regedit bij openen, dan op ok.

Daarna ga je naar Hkey local machine, klikt op het plusje en dan wordt het een minnetje. Je doet hetzelfde met:system-current control set-services, daar heb je een map die winsock2 heet(let op:verwijder alleen de winsock2 en niet de winsock!). Daar klik je op en markeert hem, en die verwijder je d.m.v. "delete".
Daarna ga je naar start-instellingen-configuratiescherm-netwerk. Je verwijderd daar TCP/IP van je netwerk kaart.
daarna klik je op toevoegen, dan komt een ander schermpje die protocol heet, dan weer "toevoegen"klikken.
Dan krijg je een ander scherm:Aan de linkerkant kies je voor microsoft(klik) en aan de rechterkant kies je voor TCP/IP(klik). je klikt op OK en daarna weer op OK en dan zegt de computer: de instellingen zijn pas van kracht als je je computer opstart> restart je computer

(Indien je windows 2000 of xp hebt, moet je gewoon de gehele netwerk verwijderen van de netwerk omgeving en daarna opnieuw installeren via de wizzard)


4. Als dat niet helpt, start-instellingen-configuratiescherm-netwerk en verwijder alles wat daarin staat. Laat alleen client voor microsoft netwerken daain staan -ok -ok en restart de pc. Je krijgt dan een wizzard. Volg de wizzard en installeer je netwerkkaart weer opnieuw en restart de pc weer opnieuw.

5. Als dat niet helpt ga dan naar Start-uitvoeren- type regsvr32 urlmon.dll, en klik ok.

6. Leeg de temp map die in c:\windows zit.

Hopelijk is dat je probleem opgelost.

Check je download snelheid even hier:

www.mordax.nl
 
Alles wat je schreef doe ik regelmatig lege van bepaalde folders en spybot draai ik ook elke dag , win xp firewal uitzetten was ik vergeten naar een systeem herstel , en ik heb dat met regsvr32 urlmon.dll gedaan .

Download snelheid is niet erg stabiel heb het 10 x achter elkaar gedaan voor een gemiddelde maar daar was geen touw aan vast te knopen de ene keer 55 kb dan weer 130 kb vervolgens 67 kb en dan weer 110 kb , dus niet erg stabiel zit met een com 21 en heb hem al meerdere malen geresert zonder resultaat , doe ook regelmatig de registercleaner draaien maar helpt ook niet zelfs een systeemherstel helpt niet .
Ruim ook telkens de herstelpunten op behalfe de laatste en pas nog gedefragmenteert .

Netwerk nog niet gedaan , ik zit met XP en heb 4 pc in het netwerk ben bang dat ik de kaart verwijder zoals jij stelde ik alles weer opnieuw moet configureren en het loopt zo goed hier na een hoop gekloot :D
 
roby,

je hoeft de netwerk kaart niet fisiek te verwijderen.
Je moet alleen de dingen die in de netwerk eigenschap zitten verwijderen. Dus het is alleen softwarematig en niet hardwarematig.
 
Geplaatst door saldos
roby,

je hoeft de netwerk kaart niet fisiek te verwijderen.
Je moet alleen de dingen die in de netwerk eigenschap zitten verwijderen. Dus het is alleen softwarematig en niet hardwarematig.

Sorry saldos heeft niets uitgehaald het enige wat iets uithaalt is de firewal van norton uitzetten .
Ik denk dat het in de configuratie zit van mijn .
Ga ff na ee nederlandstalige site om er over te lezen , maar in iedergeval bedankt tot zo ver
thumb-up.gif
 
ok mooi zo, want dan weten we gelijk waar het aan ligt.
Wat ik zou doen is Norton firewall deinstalleren en opnieuw installeren. Laat de standaard instellingen even erin zonder te veranderen en kijk of dan het probleem opgelost is.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan