Windowsupdate probleem...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hepyro

Banned
Lid geworden
17 apr 2003
Berichten
51
Hoi, ik gebruik automatische updates voor windows (je weet wel, dan krijg je zo'n wereld bolletje met het windows logo in je system tray). Ik merk de laaste tijd als ik dan op downloaden klik hij blijft steken op 0% voltooid en na een paar minuutjes geeft ie op en is het icoontje weer weg. Na ongeveer 10 a 15 minuten zie ik het icoontje weer terugkomen en probeert ie opnieuw te downloaden maar meestal lukt het dan nog niet. Heeft het misschien te maken met overbelasting op de server van Microsoft? Oja, na een aantal pogingen gaat het downen heel langzaam en soms blijft ie weer steken en ga zo maar door....waar zou het aan kunnen liggen? Ik heb iig geen spyware of virus en ook geen firewall.

Alvast bedankt voor het meedenken hierover!
 
Ik heb toevallig de laatste tijd ook veel updates zitten downloaden, gewoon via de Windows Update site en vond deze downloads ook erg traag, soms moest ik wel 5 - 10 minuten wachten voordat de download begon. Probeer het eens handmatig via de site te doen.
 
Zelf doe ik alles handmatig. Nooit problemen mee. Overigens meestal op zaterdag. Is iedereen lekker in de tuin bezig en ik dus niet!!
 
Geplaatst door falconetti
Lekker in de tuin?:D Niet doen:D
Gebruik je kabel of tellijn? Ik zit bij Essent op de kabel en werkt perfect. Gaat wel mis als je op de PC het mapje Windows Update hebt. Deze moet weg!
Haal je de updates hier? =
http://v4.windowsupdate.microsoft.com/nl/default.asp

Grtz
Falco

Nee, ik doe het via Automatische updates van windows...enne...waarom is die map niet goed? leg me eens uit waarom ik die moet verwijderen?
 
Wat zegt het bestand Windows update.log? Spoor het bestand op en dubbelklik erop. Kijk verder hier.

Groetjes,
Bennie
 
Ik neem aan dat je met het link van Bennie verder komt.
Antwoord op jou vraag: ik had hetzelfde probleem. Na veel zoeken ben ik achter gekomen, ergens op een site, dat deze map weg moet. Sindsdien gaat alles goed.
Het gaat niet om dat deze map niet goed zou zijn. Ergens (ik weet ook niet hoe dit komt) botst deze. Het probleem ligt bij Microsoft.
grtz
falco
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan