windowsxp installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Demy

Gebruiker
Lid geworden
30 jan 2003
Berichten
94
weet er iemand raad als ik windowsxp wil installeren
stopt hij telkens dan bij 34% dan weer bij 18% ik krijg hem er niet op al 2 schijven geprobeerd maar geen resultaat.
help

demy
 
CD misschien vuil? Kopieer anders de inhoud naar de harde schijf en probeer het opnieuw. Heb je wel de compabiliteitstest gedaan? Of installeren op een zo'n kaal mogelijk systeem?

Groetjes,
Bennie
 
hoe zo compabiliteitstest hoe doe ik die.
van tevoren heeft xp het gewoon gedaan.
ik had windows 98 en xp er op staan toen heb ik de schijf geformateerd en vanaf toen is het begonnen krijg hem er niet meer op.

demy
 
Tja, dat verandert de zaak. Als je XP opstart zie je dat scherm.

Groetjes,
Bennie
 
ik start xp vanaf cd.en zie niks.
wat veranderd de zaak dan???

demy
 
Nee, ik bedoelde dat als je al XP had gedraaid op je PC. Ik dacht dat het een eerste install was. Dan moet het dus kunnen.

Groetjes,
Bennie
 
ja dat klopt hij gaat wel installeren maar na het opnieuw opstarten gaat het vaak is krijg gewoon geen beeld meer heb er nu alles uit gehaald op de videokaart en cdrom na kijken wat hij nou doet.kan dit ook aan de voeding liggen.???

demy
 
De voeding is niet het eerste waar ik aan zou denken. Ik snap er niks van. Krijg je nog meldingen van bestanden die niet gekopieerd kunnen worden? Of gewoon foutmeldingen?

Groetjes,
Bennie
 
Kopieeer de map i386 naar je harde schijf en installeer hem dan eens.

En,heb je wel een legale versie van XP.
 
Pleur win 98 er weer op die staat er zo op, doe dan de cd van win XP erin, en geef hem dan de opdracht volledige instalatie !!
 
ik heb windows 98 er op gezet perfect dan windows xp volledig dan loopt hij door tot opslaan bestanden in het register dan is hij bij 14 min dan slaat hij vast.kan ik niks meer doen.
ja ik heb een orginele versie.
kan de proseccor of moederbord kapot zijn????
het lijk mij sterk denk ik???

demy
 
hoeveel geheugen?

Wanner je maar 64 mb geheugen hebt, kan dat misschien de boosdoener zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan