windvr met cinergy 400

• Onderwerp starter Onderwerp starter DaanM
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

DaanM

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 okt 2000
Heb een vraagje waar ik maar niet uit kom..
Heb pas een cinergy 400 tv kaart en probeer met de bijbehorende software op te nemen. De kwaliteit van de kanalen is dan heel slecht. Streperig beeld en hele foute synchronisatie. Dus heb ik de nieuwe software gedownload, maar die blijft hetzelfde probleem hebben.

Nu stond er bij aanschaf ook windvr op de cd. Die heb ik geinstalleerd en dat beeld was echt perfect (al mis ik wel wat kanalen die hij niet kan vinden; je kan zelf nl geen frequenties invoeren), Maar nu heb ik windvdr 3 (in de hoop dat ik die kanalen wel kon vinden), maar die vindt ze ook nog niet. En het vervelende probleem met deze versie is, dat hij steeds zijn kanalen verliest. Die moet ie dus steeds opnieuw opzoeken.

Wie kent dit probleem en heeft wat handige tips voor me?

Ik heb de laatste versie van de software gedownload en die werkt een stuk beter, download dan ook direct de nieuwste drivers!

en waar heb je die precies gevonden?

het beeld is nu helder (zeker omdat je zelf frequenties aan kunt passen), maar ik blijf wel heel erg met een synchroniteitsprobleem zitten.. lippen van sprekende mensen gaan veeel langzamer dan het geluid wat eruit komt.. daar nog tips voor?
Iemand ervaring met nieuwste software van windvr 3????

Is je PC wel snel genoeg? Als ik veel zware applicatie's draai heb ik er ook last van.

Hallo,

Het probleem met de synchronisatie, tussen audio en video heb ik ook gehad. Het probleem was bij mij toen opgelost met een andere vga kaart met meer geheugen.

Groetjes Erik Rothuis.

ik heb een vga kaart van 64 mb geheugen.. moet toch genoeg zijn? gforce...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan