Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geplaatst door Z-Dragon
Wine is ingebouwd in de terminal. Typ daar eens "man wine" of "wine ?" voor meer info. Je moet dus als je iets wilt emuleren: "Bestandsnaam -versievanwindows".
Geplaatst door Z-Dragon
simpel, installatiebestand met wine uitvoeren en het komt in je shellmenu onder de wineprogramma's te staan.
Geplaatst door Z-Dragon
Hoe bedoel je: hoe open ik wine? Gewoon naar terminal en dan "wine ?", dan krijg je daar de hele boel uitleg.
Geplaatst door Z-Dragon
denk: Wine is geen programma, het is een modus die je kunt toepassen op programma's die voor Windows ontworpen zijn.
dus: Je kunt Wine helemaal niet starten, je kunt het alleen gebruiken door in ene terminal de volgende opdracht uit te voeren: "Wine -[besturingssysteem] [bestand.exe]"
Geplaatst door Z-Dragon
Het moet zo: "Wine -[besturingsysteem*] bestand.exe" <-- LET OP HET - !!!
*Besturingssysteem kan niet simpel worden ingevuld door gewoon me of xp in te typen. Kijk in "Wine /?"of "Man wine" voor uitleg hoe je jouw besturingssysteem opgeeft. Ik geloof dan mijn Windows 2000 als -win2000 moest worden opgegeven of als -win2k. Weet het niet precies meer.
Geplaatst door Z-Dragon
En, heb je Wine eigenlijk wel geïnstalleerd?
Geplaatst door Z-Dragon
Beinnen we weer, het maakt niet uit waar hij is geïnstalleerd! Uitvoeren doe je toch vanaf de terminal, en voor de laatste keer: HEB JE NOU DAT "Wine /?" OF "Man Wine" GELEZEN?!:8-0::evil:
Geplaatst door Z-Dragon
Windows XP wordt nog niet ondersteunt door Wine, je kunt beter Win2000 of 98 doen, hoewel je dan natuurlijk niet de MSN van XP kan gebruiken.
Geplaatst door Z-Dragon
Nop.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.