Wine

Status
Niet open voor verdere reacties.

DENNIS90

Banned
Lid geworden
8 sep 2001
Hoi

Ik heb twee vragen over wine ik heb iets geinstalleerd met wine, maar klik ik op het programma wat ik heb ginstalleerd wil hij het niet openen.

En hoe installeer ik in wine msn, hij zegd door je heb geen windows op je computer, als ik msn wil installeren in wine.

tnx:thumb:

Laatst bewerkt:
Zorg dat iig de emulatie op win98 staat, want volgensmij draait msn niet op win95. Verder, waarom zou je in hemelsnaam msn van Microsoft willen installeren als er een speciale clients voor Linux zijn?:)

Geplaatst door Z-Dragon
Zorg dat iig de emulatie op win98 staat, want volgensmij draait msn niet op win95. Verder, waarom zou je in hemelsnaam msn van Microsoft willen installeren als er een speciale clients voor Linux zijn?:)

Klopt gebruik nu amsn maar ik wil gewoon wine even testen in lindows, heb kazzaa geinstalleerd in lindows met wine dat is gelukt kan kazaa gewoon in kde starten als ie gestart is kan ik op niks klikken dan hang ie :(

Ze zeggen dat m$ office alleen in wine met lindows werk:)

en msn6 is wel vet.:cool:

En hoe start ik winesetup.

Laatst bewerkt:
Microsoft Office werkt het best op Microsoft Windows ;)

Ik neem aan toch stabieler dan Lindows icm Office?

Geplaatst door Z-Dragon
Ik neem aan toch stabieler dan Lindows icm Office?

Lindows 4.0 is nog niet gaan hangen bij mij, nu maar afwachten.

Lindows 4,0 is een een echte linux os:thumb:

Weet je misschien hoe ik winesetup start in lindows.

Is dat in Lindows dan anders dan in Linux. En staat er niets in het "configuratiescherm" ofzo? Als er een commandpromt is zou je eens gewoon winesetup kunnen proberen.

[offtopic]Ik had het in een ander topic al gevraagd, maar is Lindows' performerance hoger dan een goed geconfigureerde Linux?

Lindows is wel goed vind ik lindows is erg easy, software isntalleeren kan je met een klik, het nadeel is je kan alleen in de root inloggen, al ik winsetup open kan niet in de root zegd ie dan.:(

http://info.lindows.com/tutor/

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan