Winfax Pro niet te verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

blacksheep

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
21 nov 2000
Berichten
1.533
Ik wil Winfax Pro 10 van de computer verwijderen. Er is geen uninstallprogje bij. Als ik het via Software wil doen, krijg ik de volgende mededeling;

unable to locate log fil d:\\Programfiles\symantec\winfax\WFXUNIST.ISU

Ook kan het programma met Clean Sweep niet verwijderd worden, daar krijg ik als mededeling dat het beschermd is. Ik begin hoe langer hoe meer de pest aan Symantec te krijgen. Wie heeft een oplossing?
 
Dank je voor de moeite Bennie. Ik heb in mijn geval het volgende gedaan. Ik heb de virusscanner van Symantec uitgeschakeld en Winfax opnieuw geïnstalleerd. Toen kon ik Winfax verwijderen. Deze waarschuwing kreeg ik bij het doorlezen van de info van Winfax Pro. Hier blijkt de virusscanner van Norton de boosdoener te zijn.
 
Kennelijk houdt Symantec er niet zo van als haar eigen producten van de PC verwijderd worden;)

Groetjes,
Bennie
 
Daar ben ik het helemaal mee eens. Vandaag of morgen breekt deze houding ze op, want ze houden het monopolie echt niet! Heel veel mensen waaronder ik zelf, kijken al met 2 schuine ogen naar andere producten.
 
Nu heb ik toch weer hetzelfde probleem. Ik krijg dezelfde foutmelding. De oplossing die Bennie me destijds aan de hand deed, werkt niet. Wie weet of er een programma bestaat (Clean Sweep doet het ook niet), waarmee ik Winfax Pro kan verwijderen?
 
uhhh Niemand?

Kan iemand me dan vertellen waar ik het bestandje wfxunist.isu kan vinden?
 
OK het wordt avond, dus ik hoop dat er meerdere mensen op het forum zijn.

Ondertussen heb ik alles in het register handmatig verwijderd. Er is niets meer op de computer behalve in het programma configuratiescherm > software, de vermelding winfax pro 10. Daarachter staat niets. Dus de map is leeg. Toch kan ik dat niet verwijderen, ik krijg dan weer die vermaledijde vermelding.

Ik heb via http://service1.symantec.com/SUPPOR...89096c25a88c1c9f8825668700665ed0?OpenDocument gehandeld, dus die oplossing hoe ik niet meer.

Nu nog een vraag. Hoe kan ik Winfax Pro 10.0 totaal van de computer verwijderen, zodat ik een volgende versie kan installeren?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan