Wininet.dll probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

MstrMthys

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2008
Berichten
13
Sinds een tijdje werkt m'n internet explorer niet meer en dus kan ik onmogelijk op homebanking. Daarom gebruik ik Firefox en dit werkt prima maar Axa Homebanking werkt alleen op internet explorer.... Het probleem ligt aan het bestandje Wininet.dll . Op de site van microsoft kan je 'wininet.dll' debug downloaden die dus prima zou moeten werken en zo m'n problemen oplossen maar wanneer ik in de map c:/windows/SYSTEM , waar het orginele 'wininet.dll' bestandje staat , het bestandje wil vervangen door de debug versie komt er op myn scherm : kan WININET.DLL niet verwijderen: het opgegeven bestand wordt gebruikt door windows . Wanneer ik al mijn programma's afsluit ( via ctrl+alt+del ) gaat dit nog niet . Zelfs in veilige modus werkt het niet. Weet iemand raad alsjeblieft want ik kom zot ! :evil:

alvast bedankt . enja ik zit mt een Windows 98 SE
 
Staat er bij die Microsoft pagina geen uitleg over hoe je het bestand moet vervangen?
Als het in VM ook niet lukt lijkt het alsof het bestand alsnog in gebruik is.

(Gebruik je "gewone" veilige modus of met netwerkondersteuning? Heeft 98 dat?)
 
Staat er bij die Microsoft pagina geen uitleg over hoe je het bestand moet vervangen?
Als het in VM ook niet lukt lijkt het alsof het bestand alsnog in gebruik is.

(Gebruik je "gewone" veilige modus of met netwerkondersteuning? Heeft 98 dat?)

gewone veilige modus , met netwerkondersteuning bestaat niet in win98 . Kzal eens zoeken op de site van microsoft hoe je het bestand moet vervangen.
 
Ik weet niet of het bestand vervangen de oplossing biedt, maar je kunt dat zeker in DOS modus doen

Aannemend dat het bestand in c:\ staat:
Code:
c:\> [B]copy WININET.DLL c:\windows\system[/B] {enter}
 
Ik weet niet of het bestand vervangen de oplossing biedt, maar je kunt dat zeker in DOS modus doen

Aannemend dat het bestand in c:\ staat:
Code:
c:\> [B]copy WININET.DLL c:\windows\system[/B] {enter}

dit is handig , juist gelezen dat je in dos het bestand moet vervangen maar aangezien dos alleen maar wat codetaal is had ik geen idee hoe ik het moest doen . ff kyken of het werkt

alvast bedankt .
 
dit is handig , juist gelezen dat je in dos het bestand moet vervangen maar aangezien dos alleen maar wat codetaal is had ik geen idee hoe ik het moest doen . ff kyken of het werkt

alvast bedankt .

is gelukt om het nieuwe dll bestand te kopieeren maar nu zijn m'n problemen nog steeds niet opgelost. Ik heb al geprobeerd om het te vervangen door verschillende versie's van wininet.dll maar niets werkt . Weet iemand nog raad ?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan