Winks MSN

Status
Niet open voor verdere reacties.

ZICO

Gebruiker
Lid geworden
16 feb 2002
Berichten
106
Hallo

wie weet waar ik winks (die ik gedownload heb) in welke map moet plaatsen,om deze te gebruiken bij MSN.

Ik heb er heel wat,maar weet niet naar welke map ik deze moet slepen.

Alvast bedankt voor de moeite.:thumb:

Zico
 
MSN (of Windows Live Messenger) legt zelf een map aan in Mijn documenten: Mijn ontvangen bestanden.
 
MSN (of Windows Live Messenger) legt zelf een map aan in Mijn documenten: Mijn ontvangen bestanden.


is dit Messenger Service Received Files ??

Ik heb deze verplaatst naar die map.

Ik heb nl 890 winks,maar ik kan ze niet zien in MSN ??

Gr.
Zico:thumb:
 
De map die ik bedoel: klik in het Startmenu op Mijn documenten. Daarin staat de map: Mijn ontvangen bestanden. Die map wordt aangelegd door MSN Messenger.
 
De map die ik bedoel: klik in het Startmenu op Mijn documenten. Daarin staat de map: Mijn ontvangen bestanden. Die map wordt aangelegd door MSN Messenger.


en hoe kan ik ze evt. slepen naar die map toe ??:thumb:

Zico
 
Dat kan, je kunt ook de winks in de map waar ze nu staan allemaal selecteen en dan kiezen voor "Deze bestanden kopieeren naar". Je zult in MSN dan wel minstens eenmaal moeten aangeven waar de winks staan. Zoiets als: C:\Documents and Settings\jouw_username\Mijn documenten\Mijn ontvangen bestanden.
 
Dat kan, je kunt ook de winks in de map waar ze nu staan allemaal selecteen en dan kiezen voor "Deze bestanden kopieeren naar". Je zult in MSN dan wel minstens eenmaal moeten aangeven waar de winks staan. Zoiets als: C:\Documents and Settings\jouw_username\Mijn documenten\Mijn ontvangen bestanden.


Muchos gracias
:thumb: :thumb: :thumb:

Zico
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan