Winmx-incomplete

Status
Niet open voor verdere reacties.

bloemenvaas

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2002
Ik heb een aantal ïncomplete films op CD-R gezet, omdat ik een nieuwe harddisk in mijn pc wilde. Nu krijg ik het niet voor elkaar om deze incomplete films weer in de transfer te krijgen bij WINMX. Oplossing ?? Kan ik deze eventueel ook via een ander programma (Kazaa bijv.) complementeren.
Wacht in spanning af.

Gaat erg moeilijk zijn vrees ik.
In je downloadfolder staan soms bestanden die beginnen met _INCOMPLETE_... Die kan je dan terug oproepen als je een nieuwe sessie start. Die zou je dan op die CDr moeten hebben staan en in je downloadfolder zetten.
Ik heb eens geprobeerd, maar blijkbaar hebben die bestanden iets: namelijk geen snelmenu (onder de rechtermuisknop) zodat je ze niet kan veranderen maar dus ook niet kan kopiëren !!!! Waarschijnlijk zijn die _INCOMPLETE_...bestanden niet mee gekopieerd naar de CDr en ben je ze dus kwijt !?
Die _INCOMPLETE_bestanden hebben een speciale samenstelling waarin winMX een eigen code steekt om te onthouden over welk bestand het precies gaat (exacte naam, grootte enz...).
Wil je exact hetzelfde bestand toch terugvinden op winMX dan had je vooraf de code moeten zoeken (door tijdens het downloaden rechts te klikken op het bestand en dan te laten zoeken naar identieke bestanden. In het zoekvenster verschijnt dan een speciale code die je kan kopiëren (en evtl ergens opslaan)).
Groeten
Jo

Probeer ze dan eens in je downloadfolder te zetten, en kijk dan eens hoe het er uitziet.

Volgens mij kun je met Mxlinx de zogenaamde HASH codes genereren. Kijk even op Sharepoint .
Het kan wel even duren voordat je de pagina te pakken hebt, reactietijd was bij mij behoorlijk...:(

Klopt. dat is ook de bedoeling van die codes: exact hetzelfde bestand terugvinden. Maar of je ze dan kan verder downloaden vanaf een bepaald punt denk ik niet. Wel volledig opnieuw exact hetzelfde, én bovendien zien of er niet meerdere gebruikers dat bestand hebben.

Ik heb mxlinx wel gevonden, maar heb geen idee hoe dit werkt. Wel heb ik gezien dat de Hashcodes bij mijn films niet compleet zijn opgeslagen, omdat mijn pc aangaf dat deze te lang waren bij het opslaan. Ik kan wel de complete hascodes vinden, maar weet niet hoe dit werkt in combinatie met mxlinx.

Hetzelfde gehad en na wat incomplete files
terug gezet te hebben, gebeurde het zomaar dat hij weer begon met het downloaden van het desbetreffende bestand. Ik heb niks anders gedaan dan het terug zetten naar de downloadfolder. De rest ging vanzelf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan