winmx v3.31

Status
Niet open voor verdere reacties.

DENNIS90

Banned
Lid geworden
8 sep 2001
Berichten
5.190
hoi

Ik snap niks van winmx v3.31, als ik iets wil downloaden, begint hij maar niet met downloaden, bij kazaa wel, wie kan mij helpen.

Alvast bedankt
 

Bijlagen

  • naamloos.jpg
    naamloos.jpg
    12,8 KB · Weergaven: 37
Die rode is op dit moment niet aanwezig, en die paarse willen 90 andere mensen ook hebben:D Je staat dus in de rij. Grote bestanden zijn erg in trek;)
Groetjes, Tanja
 
jammmer en raar bij kazaa begint hij wel altijd met downloaden, ook als er veel user staan voor het bestand.
 
Bij winmx worden over het algemeen veel meer en veel grotere bestanden aangeboden. Er is daar ook veel meer vraag. Mijn ervaring met kazaa is dat er vrij weinig aangeboden wordt. Als je hebt kunnen vinden wat je zoekt ben je inderdaad zo aan de beurt. Maar hoe weet jij hoeveel users er voor datzelfde bestand gaan dan? Bij kazaa dus. En als je participation level hoog staat (bv 1000) ben je helemaal snel aan de beurt bij kazaa, scheelt ook.
 
Ben ik benieuwd welke kazaa versie jij hebt. Bedoel je misschien die kolom waar "gebruikers"bovenstaat? Dat is juist het aantal gebruikers die dat bestand aanbieden! Hoe meer gebruikers het bestand aanbieden, hoe sneller je aan de beurt bent, en hoe sneller je bent.
Groetjes, Tanja
 
waar "gebruikers"bovenstaat? Dat is juist het aantal gebruikers die dat bestand aanbieden! Hoe meer gebruikers het bestand aanbieden, hoe sneller

o dat wist ik niet maar die bedoeld ik:ik heb deze kazaa.
 

Bijlagen

  • naamloos.jpg
    naamloos.jpg
    24,9 KB · Weergaven: 48
Winmx is alleen handig voor mensen zonder internettikken. Ik laat mijn pc ook wel eens een paar dagen aanstaan als er nog 100 voor me zijn:confused: En dan maar hopen dat die ander er ook nog opblijft. Het duurt vaak echt heel lang, maar dan heb je ook wat he:D

PS er is trouwens al een nieuwere kazaa lite versie uit he, de 2.1.0 (niet dat er veel veranderd is hoor:) )
Groetjes, Tanja
 
oke thanks dan maar wachten, en hoopen dat xp niet hangt.
 
ik heb nog een laaste vraag wat betekent de 80% voor het bestand.
 
Laatst bewerkt:
In winmx of in kazaa? Ik weet niet precies wat je bedoelt, maar ik neem aan dat je het percentage bedoelt wat je tot dusver gedownload hebt. Dus 80% heb je 4/5 de deel binnen van het bestand. Alleen zie ik nergens percentages staan
groetjes, Tanja

[edit] o, je bedoelt als je browst bij iemand. dan heeft die persoon ook nog niet het gehele bestand binnen[/edit]



wooooooowww, ging iets verkeerd hier:D :D :D paar berichtjes teveel
 
Laatst bewerkt:
HA HA

Dit bedoel ik in winmx, er staat dit voor bet bestand nog niet aan het downloaden, heb nog 97 users voor me. betekent die 81% dat het bestand niet voledig is.
 

Bijlagen

  • naamloos.jpg
    naamloos.jpg
    4,3 KB · Weergaven: 22
Laatst bewerkt:
Dan heeft de aanbieder ook nog niet het hele bestand binnen. Je kunt dan alleen ophalen zoveel als de aanbieder op dat moment heeft

Groetjes, Tanja
 
wat een gedoe die winmx, ik moet wel winmx gebruiken kazaa vind er maar van het bestand die ik wil hebben en die werk niet eens goed.
 
Nog iets, als de wachtrij langer wordt is dat meestal dat de aanbieder je gecanceld heeft en ga je (als je auto downloaden hebt ingeschakeld om de zoveel minuten) weer achteraan in de rij. Dat gebeurt meestal als je zelf niets, of niet genoeg interessante dingen aanbied. Dan weigeren ze je zogezegd. Ikzelf gooi ook mensen eraf die leuke grote bestanden willen, maar niets willen teruggeven. En dat doet bijna iedereen bij winmx.

Dus, een tip.......deel een paar interessante bestanden, dan ben je sneller aan de beurt

Groetjes, Tanja
 
Geplaatst door DENNIS90
wat een gedoe die winmx, ik moet wel winmx gebruiken kazaa vind er maar van het bestand die ik wil hebben en die werk niet eens goed.

Het is niet moeilijk hoor, je moet alleen heeeeeeel veel geduld hebben:D Dus dag en nacht je pc aan laten staan
 
Geplaatst door DENNIS90
wat een gedoe die winmx, ik moet wel winmx gebruiken kazaa vind er maar van het bestand die ik wil hebben en die werk niet eens goed.

Het is niet moeilijk hoor, je moet alleen heeeeeeel veel geduld hebben:D Dus dag en nacht je pc aan laten staan. Ik heb geduld zat voor mooie gratis programma's
 
THanks heb nog niks leuks gedownload van winmix, kan ik mijn kazza map bij winmix zetten die staat vol met 300 bestanden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan