Winmx

Status
Niet open voor verdere reacties.

humpy

Gebruiker
Lid geworden
30 dec 2000
Berichten
181
Als ik winmx opstart gaat mijn download snelheid van 77 kb naar 4 kb ligt dat aan een instelling ik werk met eer terayon modem
 
Weet je wat je moet doen om dit probleem op te lossen, je moet gewoon kazaa-lite dowloaden, daar heb je veel meer downloads.
 
Met winmx is het inderdaad zo dat je soms hoog en dan weer lage dl.s hebt. Maar dat is ook het enige nadeel van winmx. Je moet gewoon het aantal uploads zo laag mogelijk houden. Ikzelf heb hem altijd op 1 staan. Wat wel belangrijk is dat je veel bestanden moet hebben,
want ze willen alleen maar traden. En als je niks te traden hebt, wordt je zomaar gecanceld en dat is een gewoonte die je jezelf zo snel mogelijk moet aanleren.
En al die grote verhalen over KaZaa en zo. Het schijnt de grootste te zijn,zeggen ze, maar aan het aanbod kan je dat niet merken. Wat dat betreft heeft winmx veel meer te bieden. Maar ja, als je een liefhebber bent van robbie williams of celine dion en nog meer van dat soort commerciele ****, dan kan je inderdaad beter bij KaZaa blijven. KaZaa is voor het klootjesvolk vind ik zelf.
Trouwens KaZaa is ook niet altijd even snel hoor.
 
Waarschijnlijk zijn er bij die users er nog meer aan het downloaden.
Bij winmx kan je ook de ene sneller laten uploaden dan de andere.Dat zou bij jouw ook wel gebeuren.



Meer over Winmx hier: http://www.winmxnl.tk/
 
Geplaatst door excelsior
Weet je wat je moet doen om dit probleem op te lossen, je moet gewoon kazaa-lite dowloaden, daar heb je veel meer downloads.


En dit is een antwoord waar niemand wat aan heeft.
Dan kan ik ook wel zeggen hoe kan je voorkomen dat er nepzooi wordt aangeboden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan