WinMx

Status
Niet open voor verdere reacties.

excelsior

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 dec 2002
Berichten
1.458
Ik heb nu een paar dagen winmx, omdat ik net een paar films heb gekregen met standaard nederlandse ondertiteling erbij. Nu zou ik graag willen weten hoe ik nou zou kunnen zien of iets Nederlands gesubtitled is, want meestal staat dat er niet bij. Zijn daar speciale tekens voor ? Of staat het bij jullie altijd gewoon in de naam ?
 
Je kan altijd een berichtje sturen naar de ander, maar de meeste films op Winmx zijn niet Nederlands ondertiteld.
 
Ik heb thuis wel 4 films die zijn allemaal nederlands ondertiteld :confused:
 
Dan down je vaker bij Nederlandse aanbieders. In Winmx zit geen aanwijzing om te weten welke subs erbij zitten.
 
Hoe kan ik dan zien wat Nederlandse aanbieders zijn ?
 
Kan ook niet in Winmx. De naam is de enige aanwijzing. Het hangt meer van je ISP af aan welke primary en secondary peers je 'hangt'. Zelf heb ik voornamelijk verbindingen met Amerika en jij zal waarschijnlijk meer verbindingen hebben met Nederlandse.
 
Ook dat kan je niet zien, maar bel je provider via welke weg je naar de AMS-IX in Amsterdam gaat ;)
 
Owjah :) Nog een vraagje kan je met WinMX ook films previewen ?
 
Ja dat is met Kazaa ;) Maar bij Winmx zijn het geen .dat files :confused:
 
Heb de oplossing van het previewen al gevonden, het kan op de 1 of andere manier met avipreview toch wel zelfs met media player bestanden
 
Deels gedownloade bestanden kan je gewoon afspelen met media player of winamp.
 
Bij mij lukt dat niet hoor... :confused: Maar zoals gezegt ik heb de oplossing al alleen ik heb nog 1 probleem ( zie mn sign )
 
Ik ben mischien een beetje laat .
Maar een manier ,om heel makkelijk, om aan nederlandse users te komen is door een Nederlandstalige Chat binnen te gaan .
Daar zie je rechts allemaal users, waar je ook weer een kijkje kan nemen wat ze te bieden hebben.
Je vindt dan vaak meer ,dan met die zoekfunctie van WinMX ,als je typisch iets nederlands wilt hebben.
Ook films waar ze zelf ondertitels al bij hebben gezet.
 
Tjah er reageert helemaal niemand, is dit normaal of hoort dat...
 
Geplaatst door excelsior
Tjah er reageert helemaal niemand, is dit normaal of hoort dat...
Ligt er aan welke je hebt genomen .
Neem er één waar een hoop users zitten.Bijvoorbeeld
Het Multimediacafé (Weet niet of ik dat hier mag zeggen).
Kan ook door het tijdstip komen , er zijn er nu aardig wat op vakantie .
Maar je hoeft niet speciaal te gaan chatten.
Een beetje in die mappen neuzen en dan vragen of ze hem willen starten kan ook.
Mijn WinMx staat nu niet online ,dus kan nu niet even zelf kijken.
 
Ja dat wordt moeilijk .
Het is inderdaad op die manier moeilijk om te gaan zoeken .
Om nou namen van Users hier te gaan noemen .
Gooi het in de chat wat je wilt hebben.Krijg je wel een reactie En als je uiteraard zelf wat te bieden hebt dan lukt het denk ik wel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan