Winning eleven 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

Blacklife

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
29 mei 2006
Er is kort geleden een nieuw voetbalspel voor de playstation uitgekomen, welliswaar in Japan. Het heet Winning eleven 10, in Europa ook wel Pro evolution soccer 6.

Nu heb ik dit spel gebrand op een DVD en wil het spelen, maar als ik het speel dan gaat de ingame gameplay erg sloom. Ik heb filmpjes op het internet gezien van het spel, en ik weet dus hoe de snelheid moet zijn, maar bij mij is het gewoon weg te sloom.

Alle andere opties zoals "laden" of "opslaan" gaan wel gewoon snel. Ik begrijp dit niet

ik heb gebruikt:
- Verbatim DVD+R 8X en Imation DVD+R 8X
- Ik heb mijn "WE10.iso" gepatched naar PAL en een engelstalige patcheroverheen gedaan, want alles stond in JAPANS :p (fernando3.0)
- DVDdecrypter op 4X speed en DVDClone op 4X

Alles werkt perfect, alleen een wedstrijd zelf dus niet. De movement van spelers is erg sloom, ik hoop dat jullie mij dit uit kunnen leggen, want ik begin een beetje wanhopig te worden. Ik ben al 10 DVD's kwijt om dit spel te kunnen branden.

Andere spellen werken perfect op de manier hoe ik het doe.

Heb je dit spel origineel of illegaal.
Want illegale versies die willen nog wel eens kuren vertonen

killermenace zei:
Heb je dit spel origineel of illegaal.
Want illegale versies die willen nog wel eens kuren vertonen

Een illegale versie van het internet
Het rare is dat anderen dit zelfde proces ook hebben gedaan... Mensen die ik niet ken dan wel te verstaan. Bij hun werkt het wel en weten niet waarom het bij mij niet werkt.

Ik heb een jongen gevonden waarbij het ook niet werkt, maar die heeft zich er al bij neegelegt.

Blacklife zei:
Een illegale versie van het internet
Het rare is dat anderen dit zelfde proces ook hebben gedaan... Mensen die ik niet ken dan wel te verstaan. Bij hun werkt het wel en weten niet waarom het bij mij niet werkt.

Ik heb een jongen gevonden waarbij het ook niet werkt, maar die heeft zich er al bij neegelegt.

Oplosssing.....

brand het spel eens op een dvd -
dan zal het sneller afspelen
maak niet uit wat voor merk, zolang het maar - is
en liefst een donkere achterkant.

greets ronald,

hmm ik heb dit nu geprobeerd met een DVD-R maar helaas het werkt niet.

ik ben er wel achter gekomen dat het komt door de "ntsc2pal patch" zonder deze patch gaat de game op normaal snelheid, maarja dan speel ik het in zwart-wit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan