winokv error

Status
Niet open voor verdere reacties.

DouBleYouB

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 nov 2004
Berichten
4
sinds een paar dagen als ik mijn laptop opstart krijg ik elke keer de error dat hij de winokv mist op niet op kan starten.
ik heb heel google al afgezocht maat kan geen oplossing vinden is er iemand die mij wel kan helpen om het probleem op te lossen en dat ik niet elke keer met opstraten de melding weer terug krijg
 
Lijkt mij een aanroep van een of ander malware-programma waarvan het bijbehorende bestand blijkbaar door je anti-virus, anti-spyware etc. programmatuur verwijderd is maar de aanroep niet.

Ik neem aan dat als je de foutmelding wegklikt de pc gewoon werkt?
Indien ja, download, sla op en start dan AutoRuns. [Het zou kunnen zijn dat als je Vista of Windows 7 gebruikt op je gedownloade programma moet rechtsklikken en kiezen voor "Als Administrator uitvoeren"].

Klik op het 'verrekijkertje' (of gebruik Ctrl-F) en vul in als zoekterm: winokv
Schakel alle regels waar je d.m.v. dat zoeken dat winokv tegenkomt uit door het vinkje erbij weg te halen.
Laat alle andere ingangen ongemoeid binnen AutoRuns, want vink je iets anders uit dan dat winokv dan loop je het risico dat Windows niet goed meer opstart.

Succes,

Tijs.
 
winokv melding weg thnx

hoi ik weet niet of ik het goed doe om op deze manier weer te antwoorden maar heel erg bedankt voor de oplossing dit is de regel die hij aangeeft waar de winokv file bij zou horen kan ik die met een unstaller zoeken en van het systeem halen

MSSMSGS File not found: winokv32.rom

:d
 
Graag gedaan. Toevallig is er recent nog iemand anders geweest óók met zo'n .rom bestand die hetzelfde probleem had. (Ook restanten van malware, waarbij alleen de aanroep was blijven staan in Windows).

Wil je nog even je vraag afmelden? Klik op "Zet status opgelost" in de donkerblauwe balk bijna bovenaan deze webpagina [die met "Zet status opgelost", "Onderwerp opties", "Zoek in onderwerp" en "Stem op deze vraag"].

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan