winraar

Status
Niet open voor verdere reacties.

archi026

Gebruiker
Lid geworden
29 jan 2001
hoi

Ik heb voor het eerst met grabit gedownd de hele lijst
nu blijkt dat in ieder winrar bestand hetzelfde staat maar dat ze wel een opvolgend nr hebben .
als ik ze ook allemaal uitpak vraag ie iedere keer of ie het ene bestand door het andere moet vervangen.
heb ik soms iets fout gedownd ?

Geplaatst door archi026
hoi

Ik heb voor het eerst met grabit gedownd de hele lijst
nu blijkt dat in ieder winrar bestand hetzelfde staat maar dat ze wel een opvolgend nr hebben .
als ik ze ook allemaal uitpak vraag ie iedere keer of ie het ene bestand door het andere moet vervangen.
heb ik soms iets fout gedownd ?
nee, dat zijn allemaal kleine bestanden, met dezelfde naam, ze "vullen elkaar aan", dus gewoon vervangen en alles komt goed :thumb:

Je hoeft ze ps niet allemaal te selecteren ;) .. dubbelklik op 1 rar is genoeg :thumb:

als ik er dus 1 uitpak dan kan ik de rest weggooien zeg jij (excelsior)
en aaajeetee zegt selecteren allemaal uitpakken en als ie erom vraagt de bestanden vervangen door de andere.
Als ik er maar op 1 hoef te klikken waarom moet ik ze dan allemaal downen (of hoefde dat niet excelsior)

Allemaal downloaden natuurlijk.. maar bij het uitpakken hoef je maar te dubbelklikken op 1 rar ;)

Is het inmiddels al gelukt dan ? lijkt me wel.. ik deed het vroeger hetzelfde als jij .. en kreeg toen ook die melding..

er zit bij elk full album of top40 ed een speciaal bestand als je daar op klik klikt dan pakt ie alles uit en voor alles tegelijk afspelen zit er ook een klik klik optie bij
:)

:thumb: .. maar er staan meer dingen als muziek op usenet he :eek:

had ik gezien ja dat er meer op stond
Heb sinds vandaag tiscali
hebben ze alleen vergeten te zeggen dat hun nieuwsserver geen binaries doorgeeft
nog niet volgens tis
het is vreselijk bout net nu ik de binaries ontdekt had

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan