WinRAR 3.2

Status
Niet open voor verdere reacties.

defa45

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2001
Ik heb een cd gedownload in delen, 28 delen a 15 mb. Naderhand met uitpakken met WinRAR 3.2 geeft hij op het eind aan dat de CD.bin beschadigd is en CRC niet correct. Ik wil niet weer alle delen downloaden (wat me zo'n 3 dagen kost), maar het beschadigde deel (bestand) downloaden. WinRAR geeft niet aan welk deel beschadigd is (b.v. cd.r19). Is er een programma waarmee je dit wel kan bekijken?

In Winrar kan je elk bestand testen.

Groetjes,
Bennie

Als er zogenoemde PAR bestanden zijn gemaakt, dan kun je die downloaden en daarmee de boel herstellen.

Mag ik vragen wat voor verbinding je hebt? Als ik uitga van een inbelverbinding (56kb) dan kom ik uit op een theoretische downloadtijd van 16 uur, dus zeg 20 uur. Dus nog geen volle dag.

2

Ja, dit kan maar hij geeft niet aan welk gedownload deel niet geheel correct overgekomen is (welke defect is). Geeft alleen hetzelfde aan als boven aangegeven.

Het is op een FTP, waar je constant afgeknikkerd wordt, zodoende een lange downloadtijd. Geen PAR-bestanden.

Laatst bewerkt:
Ik lees "CD.BIN". Is dat dan niet de naam van het bestand? Dus als je elk bestand afzonderlijk test, gaat het goed?:rolleyes:

Groetjes,
Bennie

3

Nee,

CD.BIN en CD.CUE zitten in de bestanden cd.rar - cd.r26. Bij testen van cd.r20 begint hij gewoon bij deel .rar en test het geheel. Hij geeft aan CD.BIN beschadigd en CRC niet correct, niet welk deel defekt is

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan