SPY
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 25 sep 2004
ik heb net windows 7 opnieuw geinstalled en alles werkt prima, als laatste programma's heb ik oa winrar en deamon tools lite erop gegooid maar nu werken deze niet. als ik op 1 van beiden klik dan lijkt t alsof je beginnen maar dan hoor ik een "poin" geluid van windows er wordt het programma (winrar op deamon) weer afgesloten, nog voodat ze open waren.
ik meen me te herinneren dat ik dit lang geleden ook eens had na install van een windows en dat het gewoon een instelling is die ik even moet veranderen in windows, maar ik weet niet meer welk en waar. het ligt niet aan winrar of deamon tools, ben daar vrijwel van overtuigd.
kan iemand me met raad bijstaan lsjeblieft, want zonder deze proggies kan ik maar weinig beginnen,
alvast bedankt,
leon
ik meen me te herinneren dat ik dit lang geleden ook eens had na install van een windows en dat het gewoon een instelling is die ik even moet veranderen in windows, maar ik weet niet meer welk en waar. het ligt niet aan winrar of deamon tools, ben daar vrijwel van overtuigd.
kan iemand me met raad bijstaan lsjeblieft, want zonder deze proggies kan ik maar weinig beginnen,
alvast bedankt,
leon