winrar mailgekkigheid

Status
Niet open voor verdere reacties.

4eric

Gebruiker
Lid geworden
11 dec 2000
goedemorgen,

Nadat ik via de rechtsklikmogelijkheid b.v een mapje fotoos gerard (winrar) heb en met e-mail verzend gaat niet alleen het ingepakte bestand , maar ook elk fotootje apart in een rar bestandje de deur uit .
Ik begrijp hier niets van .
Ook als ik met bijlage invoegen in outlook express een gerard mapje verzend wordt het opgesplitst en in stukken verzonden .
Heeft iemand enig idee wat er mis gaat ?
Heb winrar al opnieuw geinstalleerd, maar nog geen verbetering .
Winzip doet overigens hetzelfde .

groeten

Eric

winrargekkigheid

hallo,

Heb dus in de map alle fotoos geselecteerd en via rechts klik inpakken en mailen .

Probleem blijft .

Er wordt een winrar bestand aangemaakt en vervolgens worden er behalve dit bestand nog eens 18 rarretjes verzonden .

gr

E

Probeer ze eerst eens in te pakken zonder direct te versturen.

winrargekkigheid

opnieuw hallo,

Zoals vermeld dat gaat prima , maar bij het versturen als bijlage gaat niet alleen het ingepakte bestand cyberspace in, maar alles wat ingepakt is ook apart als mailtje .
18 fotootjes zijn dus 19 mailtjes i.p.v. 1 mailtje met het gezipte .

een al gerard of gezipt programma wordt ook weer gesplitst dus en apart verzonden.

gr

E

Daar snap ik ook niks van, heb net (met ZipCentral) een mapje gezipt en verstuurd als bijlage naar mij zelf en krijg dus 1 zipperd binnen. Dus niet de foto's gezipt maar de map zelf en dat lukt prima.

Ja, bij mij lukte dat in het verleden met WinZip en WinRar ook gewoon. Vandaar dat ik niet snap wat er nu aan de hand is.

Groet,

Eric

misschien heb je

Hoi,misschien heb je de grote van de filetjes ingesteld op een te laag aantal kb's

winrargekkigheid

hallo,

Zoals vermeld , alles staat na een nieuwe instalatie van winrar standaard.

Ik zit straks achter een andere computer en zal daar eens kijken wat daar gebeurt .

tot later en een prettige dag .

e

opgelost.

Bij de smtp instellingen in outlook express stond "bestanden groter dan 100kb opsplitsen' aangevinkt.

dank aan allen voor de meedenk

eric

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan