winrar (rar bestand)

Status
Niet open voor verdere reacties.

pcmonkey

Gebruiker
Lid geworden
27 mrt 2007
hallo,

heb test drive unlimited gedownload via nzb hij is normale grote denk ik (3.90 gb) alles zijn rar bestandjes maar bij de helft is geen icoontje van dat je die ken uitpakken met winraar gewoon wit ken je ook een screenshot hier neer zetten anders doe ik het ben vandaag voor het eerst hier hoop dat iemand me snapt en ken helpen groeten mij:

Bijlagen

• rar.JPG
    rar.JPG
    92,5 KB · Weergaven: 146
Laatst bewerkt:
Dubbelklik op de 1e rarfile en de andere worden ook uitgepakt

Wat voor melding krijg je als je dubbelklikt op pro-tedu.r00 ?

dan krijg ik onbekend formaat of geen archieven gevonden vind het raar allemaal als er niks in zit is toch 47 mb

Heb je alle files binnen gehaald? Ook middels de par bestanden de rar files gecontroleerd?

ja heb alles ook par bestanden en met controlle is alles complete vind het echt gek gewoon hoor of ken ik beter een nieuwe downloaden ofzo?

Het lijkt compleet maar ook corrupt. Zou zo even niks weten dan opnieuw downloaden

als alles compleet is en er komt niets uit de parity-check (PAR), dan zou het moeten werken. Open een willekeurig RAR bestand, en de hele handel moet zichzelf dan uitpakken.

Wat gebeurt er als je probeert uit te pakken? Gebeurt er uberhaupt iets? Foutmeldingen? Kan je een van de RAR bestanden gewoon openen in WinRAR, zit er iets in, of is ie leeg? Als er bestanden inzitten, probeer dan op die manier uit te pakken.

Lijkt inderdaad corrupt, zoals m@rio al zegt. Er klopt ook iets niet. Je zegt dat bestand R00 47MB is. Je hebt 43x RAR en 4x PAR (tenminste, op die screenshot). Doorgaans zijn die bestanden (RAR) min of meer dezelfde grootte. Maar.... 43+4=47x47MB=2209MB=2.2GB. Dat klopt dus niet als je 3.9GB moet hebben. Je mist hier en daar dus wat...

Remedie: opnieuw downloaden, bij voorkeur van een hele andere post. Grote kans als je dezelfde nog een keer probeert, dat het probleem blijft bestaan omdat er gewoon fouten in het bronbestand zitten.

Laatst bewerkt:
toch bdenkt ben een nadere aan het downloaden hopen dat die goed gaat van mij mag dit onderwerp gesloten worden

Krijg je wel het winrar menu? of gewoon dat hij het bestand niet herkend?

anders moet je gewoon ff rechter muisknop - openen met doen ;)

doeg,.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan