WinRAR (uitpakken)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Berjos3

Gebruiker
Lid geworden
3 aug 2001
Berichten
472
Ik heb het bestand 'Highlights01.rar' gedownload en het programma WinRAR.
Nu is het dus de bedoeling om dat bestand wat ik heb gedownload uit te pakken, in dacht dat het simpel was maar kom er nu even niet meer uit.

Ik zoek het bestand op wat ik wil uitpakken en druk op 'Extract,' kies dan de locatie waar ik wil dat het wordt uitgepakt en druk dan op 'OK.'
Dan begint te uit te pakken tot een paar % en dan krijg ik de melding:


'You need to have the following volume to continue extraction:
C:\Mijn documenten\My Music\Highlights01.r00
Insert a disk with this volume en press 'OK' to try again or press 'Cancel' te break extraction.'

Nu zal de oplossing wel heel simpel zijn maar wie wat ik nu moet doen? Ik heb al verscheidende dingen geporbeerd maar ik blijf telkens deze melding krijgen...
 
Geplaatst door Berjos3
Ik heb het bestand 'Highlights01.rar' gedownload en het programma WinRAR.
Nu is het dus de bedoeling om dat bestand wat ik heb gedownload uit te pakken, in dacht dat het simpel was maar kom er nu even niet meer uit.

Ik zoek het bestand op wat ik wil uitpakken en druk op 'Extract,' kies dan de locatie waar ik wil dat het wordt uitgepakt en druk dan op 'OK.'
Dan begint te uit te pakken tot een paar % en dan krijg ik de melding:


'You need to have the following volume to continue extraction:
C:\Mijn documenten\My Music\Highlights01.r00
Insert a disk with this volume en press 'OK' to try again or press 'Cancel' te break extraction.'

Nu zal de oplossing wel heel simpel zijn maar wie wat ik nu moet doen? Ik heb al verscheidende dingen geporbeerd maar ik blijf telkens deze melding krijgen...

'Highlights01.rar' is in dit geval het eerste bestand van een serie bestanden die samen die Highlights applicatie (of wat het ook mag zijn) vormen.

Je moet het zien dat dat Highlights ding opgesplitst is in een X aantal hapklare brokken.
Het eerste bestand is genaamd 'Highlights01.rar' het volgende heet dan 'Highlights01.r00' de volgende 'Highlights01.r01' en 'Highlights01.r02' etc etc
Je hebt dus al die bestanden nodig en niet alleen 'Highlights01.rar'. in dit rar bestand staat namelijk o.a. de volgorde en de namen van de benodigde bestanden. Alle vervolg bestanden met dat rXX nummer vormen dan na door WinRar te zijn gehaald weer die applicatie.


Olav
 
Laatst bewerkt:
Het lijkt er op dat je nog delen mist.
Rar begint meestal met .rar en dan .r00, .r01, .r02 enz.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan