winrar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ronnie1967

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2003
Wie weet of het mogelijk is om een incompleet winrar bestand te openen en uit te pakken zodat ik het kan gebruiken.
in mijn geval gaat het om een muziek cd die voor 98% binnen is(al een half jaar) ik heb dus geen hoop meer dat binnen duppelt.

thanks Ron

Je kan het proberen.

Waarschijnlijk is het nu een "part"-bestand. Even de extentie veranderen en proberen uit te pakken.
Het bestand heeft waarschijnlijk een rare naam, maar aan de grootte ervan is te achterhalen welk part-bestand je "nodig" hebt.

Ik doe dit ook nog wel is met bestanden die wel 100% binnen zijn maar waarbij de afronding niet lukt:confused:

Laatst bewerkt:
Kopier het bestand van te voren even naar een andere locatie (dus niet knippen).

• Ga nu naar een willekeurige map en klik op extra->mapopties->weergave.
  • Zoek de regel "extentie's voor bekende bestandstypen verbergen" en haal het vinkje weg.
  • Nu even toepassen en daarna OK.
  • Ga naar het bestand dat je hebt gekopiert (dus niet het origineel) en verander de naam naar iets wat eindigt op .rar. Bijvoorbeeld voorbeeld.rar
    .rar erachter is belangrijk.
  • Je krijgt nu een waarschuwing. Klik op OK.
  • Probeer het bestand nu uit te pakken

Als het niet lukt heb je altijd het origineel nog omdat je het bestand van te voren hebt gekopiert.

Bedankt voor de tip, helaas werkt het maar gedeeltelijk ik krijg veel foutmeldeingen als de kop van het bestand ontbtreekt enz.
maar goed ik heb een paar nummers kunnen uitpakken ik zoek de rest er nu bij.

nagmaals bedankt

ron

Graag gedaan.

Die foutmeldingen zijn opzich niet gek omdat het bestand nog niet compleet is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan