Winrar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Caeser

Gebruiker
Lid geworden
14 sep 2006
Berichten
26
Hallo,

Als ik een ISO bestand wil uitpakken uit het Winrar bestand.. staat dr dat Winrar geen bestanden groter dan 4 gb kan uitpakken (bestand is 4,6 gb)

Wat kan ik doen om het alsnog uit te pakken?

Alvast bedankt
 
Graag hier vermelden dan;) dat is prettig voor de mensen met dezelfde vraag.
 
Nou mijn oplossing is dat k ut op me andere computer zet:p
en k denk niet dat veel mensen daar wat aan hebben;)

Maar k heb ook hier ergens gelezen dat je je computer als die FAT-32 is.. dat je kan omzetten naar NFTS ofzo.Dan hoort ie het te doen. Dat omzetten kan via de microsoft site en dan moet je even googlen.:thumb:
 
NTFS kan bestanden groter dan 4Gb aan en is makkelijker te beveiligen.

FAT32

* FAT32 bestandssysteem

32-bits n FAT, in 1996 op de markt gebracht met de komst van Windows 95 (OEM Service Release 2). De voordelen van FAT32 ten opzichte van FAT16 zijn onder andere:

* Schijfpartities kunnen tot 2 TB groot zijn.
* Minder gevoelig voor storingen
* Kleine bestanden nemen minder ruimte in door kleinere clusters.

Hoewel FAT32 een aanzienlijke verbetering was biedt het niet de functionaliteit van NTFS.
NTFS

* New Technology File System.

Een geavanceerd bestandssysteem dat speciaal is ontwikkeld voor gebruik met het besturingssysteem Windows. Het ondersteunt bestandssysteemherstel, extreem grote opslagmedia, lange bestandsnamen en verschillende functies voor het subsysteem POSIX. Het ondersteunt ook object-georiënteerde toepassingen door alle bestanden te behandelen als objecten met door gebruikers en systeem gedefinieerde kenmerken. Deze is geavanceerder dan HPFS, die ook door NT wordt ondersteund. Het heeft een 64-bits adressering, waardoor de haalbare schijfomvang zeer groot kan zijn. Het is een enigszins fouttolerant systeem, dat tevens spanning en striping ondersteunt.
bron:
http://www.computerwoorden.nl/woorden/php/index.php3
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan