winrar

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0444

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2011
hallo,
ik heb iets gedownload maar er zit een wachtwoord op
en er is een link bij voor een survey maar ik snap niet wat je er mee moet doen
en ik wil ook geen geld aan besteden dus mijn vraag is
is er een software om die wachtwoord te cracken ofzo iets......

M.V.G

Je kunt beter op zoek gaan naar een andere download. Dit soort surveys zijn vaak alleen maar bedoeld om mensen geld afhandig te maken (of een ander verdient geld wanneer je aan de survey meedoet).

Laatst bewerkt:
maar ik weet dat het echt is het is een film van 700mb alleen er zit een w8woord op
en dit is de enige film met 30000 seeders en enige link die ik in 3 dagen heb gevonden -.-

film (the expendables 2)

Vragen naar warez om iets te kraken is zonder meer verboden hier op helpmij te vragen.
Lees de huis regel er maar nog eens op na

Meestal wordt het ww van die download gegeven bij de link

In de tijd die je nu kwijt bent had je dit ding al lang bij Bol besteld en in huis gehad.

Snap je dat niet? Die film moet nog in de bioscoop komen, hoe kan die dan al op internet staan?

Met googelen heb ik (in een minuut tijd) al enkele suggesties gevonden voor dat wachtwoord. Suggestie om zelf maar eens te gaan googelen lijkt me het maximale dat we hier op het forum kunnen doen.

Wat mij betreft mag de discussiedraad verder nu dicht: Forum-ruimte besteden aan (het fixen van) gejatte software/hardware/films/muziek is m.i. zonde/onnuttig.

@M4RC0: In (bijv.) de USA kan de film al uit zijn. Sterker nog: Er zijn al beoordelingen gedaan door lezers van imdb.com: link

Tijs.

Laatst bewerkt:
Gooi hem maar op slot. Wordt langzamerhand ook een slow chat !! ;-)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan