Hoi,
Ik had een vraag: Ik Windows vista op mijn pc staan(siemens fujitsu amilo)
Maar nu wou mijn pc niet opstarten, Eerst ging hij zich herstellen lukte niet!
toen had ik me pc uitgedaan en hij ging helemaal niet aan...moest steed ctr-alt-delt. opnieuw indrukken om aan tegaan maar ging niet!
Heb ik recorvery cd ingezet om te proberen te herstellen maar wou tie niet.
Hij kon alleen windows opnieuw installeren heb ik gedaan ik moest een map kiezen heb ik gedaan en nu zie ik als ik mijn pc opstart 2 windowsviste
En ik start het op in WinRe? en als ik kijk in "computer"dan zie ik dat: mijn hardeschrijf
dus Data:C bijna vol is de balk zie ik een rode streep?!
Als ik open maak dan is het net of dat mijn oudebestanden daar zitten maar ook weer niet ik zie mijn backup wat ik had gemaakt maar ik weet niet als ik het nog terug kan zetten en hoe?....en nu werk ik in winre?
Hoop dat iemand het begrijp of kan helpen!!
Alvast bedankt!
Ik had een vraag: Ik Windows vista op mijn pc staan(siemens fujitsu amilo)
Maar nu wou mijn pc niet opstarten, Eerst ging hij zich herstellen lukte niet!
toen had ik me pc uitgedaan en hij ging helemaal niet aan...moest steed ctr-alt-delt. opnieuw indrukken om aan tegaan maar ging niet!
Heb ik recorvery cd ingezet om te proberen te herstellen maar wou tie niet.
Hij kon alleen windows opnieuw installeren heb ik gedaan ik moest een map kiezen heb ik gedaan en nu zie ik als ik mijn pc opstart 2 windowsviste

En ik start het op in WinRe? en als ik kijk in "computer"dan zie ik dat: mijn hardeschrijf
dus Data:C bijna vol is de balk zie ik een rode streep?!
Als ik open maak dan is het net of dat mijn oudebestanden daar zitten maar ook weer niet ik zie mijn backup wat ik had gemaakt maar ik weet niet als ik het nog terug kan zetten en hoe?....en nu werk ik in winre?
Hoop dat iemand het begrijp of kan helpen!!
Alvast bedankt!