Winre?

• Onderwerp starter Onderwerp starter lorr
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

lorr

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
7 dec 2009
Hoi,

Ik had een vraag: Ik Windows vista op mijn pc staan(siemens fujitsu amilo)
Maar nu wou mijn pc niet opstarten, Eerst ging hij zich herstellen lukte niet!
toen had ik me pc uitgedaan en hij ging helemaal niet aan...moest steed ctr-alt-delt. opnieuw indrukken om aan tegaan maar ging niet!
Heb ik recorvery cd ingezet om te proberen te herstellen maar wou tie niet.
Hij kon alleen windows opnieuw installeren heb ik gedaan ik moest een map kiezen heb ik gedaan en nu zie ik als ik mijn pc opstart 2 windowsviste:confused:
En ik start het op in WinRe? en als ik kijk in "computer"dan zie ik dat: mijn hardeschrijf
dus Data:C bijna vol is de balk zie ik een rode streep?!
Als ik open maak dan is het net of dat mijn oudebestanden daar zitten maar ook weer niet ik zie mijn backup wat ik had gemaakt maar ik weet niet als ik het nog terug kan zetten en hoe?....en nu werk ik in winre?
Hoop dat iemand het begrijp of kan helpen!!
Alvast bedankt!

Hoi,

Het lijkt erop dat je Windows Vista naast je oude versie hebt geïnstalleerd.

Winre is volgens mij Windows Recovery Environment. Hierin kun je Windows herstellen. Als ik jou was zou ik Windows weer opnieuw installeren, er is volgens mij wat fout gegaan.

Formateer tijdens de setup je C schrijf, hiermee voorkom je weer 2x vista op je C schrijf hebt staan.
Zorg wel dat je belangrijke bestanden op een CD of USB hebt gezet voordat je formateert, want dan ben je alles wat op de hardeschijf stond kwijt.

Gr.

installeren

hey,

Ik ben niet zo slim met computers, Dus als ik het goed begrijp,
dus nu start ik op met winre..en moet dus de recovery cd weer erin doen en dan opnieuw instaleren, en tijdens het spelen van de recovery cd mijn harde schijfformateren of ervoor?
want toen ik zeg maar windows opnieuw ging instaleren moest ik het in een map zetten en 1 map was vol en kon het daar niet opnieuw instaleren was dat dan zeker me harde schijf(waar mijn oude bestanden instaan)..dus nu in die map moet ik het instaleren?
en gaat dan die winre van zelf dan weer weg?!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan