Winroute6+Shareaza

Status
Niet open voor verdere reacties.

Muurhond

Inventaris
Lid geworden
23 jun 2001
Ik heb een probleem met Shareaza.

Telkens als ik Shareaza 1 minuut open heb staan, dan valt me internet-verbinding ineens weg.

Ik zou poort 6345 open moeten zetten. Nou gebruik ik Kerio Winroute Firewall v6, maar heb geen flauw idee waar ik die poort open kan zetten.

Ik heb ook de FAQ doorgespit op www.kerio.com, maar ik kwam daar geen steek verder.

Iemand die het wel weet? Ik kan niet Winroute uitzetten, want dan hebben de andere 2 pc's in mijn netwerk geen internet meer.

wat voor besturingssystemen gebruik je dan?
winroute doet ongeveer het zelfde als een xp internet share?

Gebruik XP ja. Maar ik gebruik Winroute omdat ik nog 2 pc's moet voorzien van internet en geen zin heb om zo'n router etc te kopen.

Ik had eerst Winroute4, maar nu is versie 6 er dus en ben ik hierop overgestapt.

Geplaatst door Muurhond
Gebruik XP ja. Maar ik gebruik Winroute omdat ik nog 2 pc's moet voorzien van internet en geen zin heb om zo'n router etc te kopen.

Ik had eerst Winroute4, maar nu is versie 6 er dus en ben ik hierop overgestapt.

maar winroute draait toch ook gewoon op je pc waar je modem aan vast zit?
dan kan je toch veel simpeler via de netwerkmogelijkheid van xp je internet delen?
scheelt weer een extra proggie

Geplaatst door Jheroen

maar winroute draait toch ook gewoon op je pc waar je modem aan vast zit?
dan kan je toch veel simpeler via de netwerkmogelijkheid van xp je internet delen?
scheelt weer een extra proggie

Nee, dat kan niet. In XP kan je niet 2 pc's voorzien van internet dmv Internet delen-optie. Altijd maar 1.

Maar ik wil gewoon weten hoe je die poort kan openzetten in Winroute6. :)

Heb et doorgelezen, maar ik ben nog geen steek verder.

:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan