Winsows movie maker

Status
Niet open voor verdere reacties.

Taas2006

Gebruiker
Lid geworden
9 mei 2007
Hallo,

Ik heb na een lange tijd weer eens Wmm gebruikt maar liep al snel vast.
Als ik Muziek wil importeren geeft die een fout melding aan:
"(muziek bestand) kan niet worden geïmporteerd. Niet nader omschreven fout"
Als ik op "ok" klik en Wmm afsluit en vervolgens weer opnieuw opstart staat het nummer wel bij collecties. Maar dat is niet het eenige. Ik heb dan wel de muziek in m'n collectie staan maar als ik probeer de muziek in de tijdbalk te zetten doet die dat niet. Hij reageerd er gewoon niet op, ook als ik het via de rechtermuis knop "toevoegen aan de tijdlijn" probeer. Dit zelfde gebeurd precies het zelfde wanneer ik een video (avi) probeer te importeren.

Ik hoop dat één van jullie mij kunnen helpen zodat ik weer verder kan!

Gr, Taas

P.s. Besturingssysteem: Windows XP
Muziek uitgeprobeerd: Wav en MP3

Heeft wmm vroeger wel al gewerkt op die pc/laptop?

probeer anders wmm eens te herinstalleren

heb je dan al eens een herinstal gedaan?

Destijds heb ik dat een keer laten doen ja!

Ik heb even een beetje rond gekeken op Forums met mensen met soort gelijke klachten!
Ze begonnen over codes die heb ik gedownload (die aan werden geraden) Maar verder geen goed resultaat gezien. Misschien dat jij nog een codecpack kan advieseren?

Gr,

Hmm

Het codecpack dat ik zelf gebruik is K Lite Mega Codec pack maar waarschijnlijk heb je deze al eens geprobeerd...

Hmm

Het codecpack dat ik zelf gebruik is K Lite Mega Codec pack maar waarschijnlijk heb je deze al eens geprobeerd...

Die had ik inderdaad al geinstaleerd. Maar heeft niet gewerkt! Of moeten er nog speciale instellingen worden verricht?

normaalgezien moet je geen instellingen aanpassen denk ik aangezien je gewoon avi-files gebruikt en mp3 en wav...
---
heb je het nieuwe SP3 misschien al geinstalleerd?

normaalgezien moet je geen instellingen aanpassen denk ik aangezien je gewoon avi-files gebruikt en mp3 en wav...
---
heb je het nieuwe SP3 misschien al geinstalleerd?

Ja dat heb ik toevallig vandaag gedaan omdat ik hoopte dat er een update van Wmm bijzat zodat er misschien op die weg problemen opgelost konden worden. Maar zowel voor de instalatie als nu doet die het niet.

P.s. Super dat je helpt! Goed Forum dit.

ja ik doe ook maar gewoon mijn best ;)

Ik had ook eerst gedacht dat je misschien te weinig ram geheugen zou hebben gehad maar aangezien je wmm al hebt kunnen draaien denk ik niet dat het daaraan kan liggen...
Hoeveel steekt er trouwens in de pc?

En welke versie van Windows movie maker heb je?

ja ik doe ook maar gewoon mijn best ;)

Ik had ook eerst gedacht dat je misschien te weinig ram geheugen zou hebben gehad maar aangezien je wmm al hebt kunnen draaien denk ik niet dat het daaraan kan liggen...
Hoeveel steekt er trouwens in de pc?

En welke versie van Windows movie maker heb je?

Hoe kan ik aan al die gegevens komen! Met betrekking tot interniteit van de computer ben ik niet echt heel bekend.

je kan je gegevens bekijken van wat er in je pc steekt met bijvoorbeeld het programma everest home edition

voor de versie van je windows movie maker kan je misschien eens gaan kijken in het menu ervan --> in extra's waarschijnlijk en dan ergens over windows movie maker(ik weet het niet zeker want ik denk niet dat ik dit programma op mijn vista heb staan)

je kan je gegevens bekijken van wat er in je pc steekt met bijvoorbeeld het programma everest home edition

voor de versie van je windows movie maker kan je misschien eens gaan kijken in het menu ervan --> in extra's waarschijnlijk en dan ergens over windows movie maker(ik weet het niet zeker want ik denk niet dat ik dit programma op mijn vista heb staan)

Ik heb dat programmatje nu! Wat wil je dan precies weten, en hoe kan ik je dat laten zien?
Overigens kan ik niet zien via extra's wat voor type Wmm het is!

Gr,

je moet gewoon bij computer overzicht eens gaan kijken en daar geheugen moet er ergens staan maar ik denk niet dat dit een probleem zou zijn...

Als je niet vind welke versie je hebt van windows movie maker zou ik eens de laatste nieuwe versie downloaden en installeren

je moet gewoon bij computer overzicht eens gaan kijken en daar geheugen moet er ergens staan maar ik denk niet dat dit een probleem zou zijn...

Als je niet vind welke versie je hebt van windows movie maker zou ik eens de laatste nieuwe versie downloaden en installeren

Ik heb hem geinstaleerd maar voldoe nog steeds aan het probleem...

heb je trouwens al gevonden hoeveel ram geheugen in je pc steekt?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan